کد خبر: ۵۵۵۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

تبلیغ عجیب یک آدامس در تلویزیون

تمام برنامه‌ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه.
آفتاب‌‌نیوز :
 پلیس راهنمایی و رانندگی، هرکاری می‌کند تا رانندگان وقتی خواب‌شان می‌آید، رانندگی نکنند و بخوابند هر وقت از خواب سیر شدند بعد به مسیر خود ادامه دهند.

طبق گزارش پلیس دریکی از روزهای  نوروز سال ۹۷، ۵۰ درصد تصادف‌های جاده‌ای به خاطر خواب آلودگی بوده است. این نشان می‌دهد که خواب آلودگی نقش بسیاری در تصادف‌های جاده‌ای در ایران دارد.

کافی است سری به اخبار بزنید تا ببیند چقدر از تصادف‌ها به ویژه اتوبوس‌های بین شهری به خاطر آب آلودگی است. سال گذشته بود که اتوبوس دانش آموزان به علت خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد.

با وجود اهمیت موضوع، جناب تلویزیون در حال تبلیغ آدامسی است که خواب‌آلودگی را از بین می‌برد و برای اثبات کیفیت این آدامس، راننده‌ای را نشان می‌دهند که خوابش می‌آید وبعد از خوردن این آدامس خواب از سرش می‌پرد و به رانندگی ادامه می‌دهد.

یاللعجب از این تلویزیون. آیا واقعا کسی نیست به این رسانه نظارت کند؟ به نظر می‌رسد مدیران تلویزیون تنها و تنها به دنبال پول درآوردن هستند و اصلا فکر نمی‌کنند که تبلیغاتی که نشان می‌دهند چه محتوایی دارد و چه ضررهایی می‌تواند به جان مردم بزند.

پلیس می‌گوید وقتی خواب‌تان می‌آید، به کنار بزنید و دقایقی بخوابید و تلویزیون می‌گوید، آدامس بخورید و به رانندگی ادامه دهید.

به نظر می‌رسد تلویزیون ایران فقط به دنبال پول درآوردن است. می‌بینید که تمام برنامه‌ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه. در این میان چند برنامه و سریال عادی پخش می‌کند.

نگاه سیاسی تلویزیون هم که جای خودش که صدای بخشی عظیمی از مردم را درآورده است. گویا که مدیران تلویزیون در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کنند یا از کره‌ای دیگر آمده‌اند و مسئولیت به عهده گرفته‌اند.

آنگونه که از شواهد پیداست مدیران صداوسیما فقط می‌خواهند برنامه بسازند، تبلیغ بگیرند و پول دربیاورند و اینکه مخاطب راضی باشد یا نه اصلا برایشان مهم نیست.

همه به دنبال حذف کنکور هستند اما  تلویزیون بهترین زمان‌های رسانه‌ای خود را در شبکه‌های مختلف به مدرسان کلاس‌های کنکور اختصاص داده است.

مدیران تلویزیون نمونه بارز مدیرانی است که از جامعه دور افتاده‌اند و در جزیره‌ای دیگر زندگی می‌کنند.

این در حالی است که همین تلویزیون در سال‌های نه چندان دور با پخش سریال‌های جذاب و برنامه‌های پر بیننده سعی می‌کرد دل به دل مخاطب خود بدهد. کافی است سری به سریال‌های آن دوران بزنید تا ببیند چه می‌گویم.

انتظار داریم مدیران تلویزیون در پخش این تبلیغات تجدید نظر کنند و قسمت رانندگی آن را خارج کنند تا حداقل کمکی باشند بری کم شدن آمار تصادف‌های جاده‌ای!

منبع: عصرایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین