کد خبر: ۵۵۵۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

جوانان تبریزی امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند

برای اولین بار در ایران، یک نرم افزار حرفه‌ای عکاسی به صورت ویوی ۳۶۰ درجه توسط جوانان تبریزی اختراع و به ثبت رسیده است تا پروسه خرید کالاها، کاملا منطقی، شفاف و با اشراف کامل مشتری صورت پذیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حاشیه ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، یکی از غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه اقدام به معرفی «دستگاه عکسبرداری ۳۶۰ درجه» کرده است.
 
برای اولین بار در ایران، یک نرم افزار حرفه‌ای عکاسی به صورت ویوی ۳۶۰ درجه توسط جوانان تبریزی اختراع و به ثبت رسیده است تا پروسه خرید کالاها، کاملا منطقی، شفاف و با اشراف کامل مشتری صورت پذیرد.
 
"فرهاد جدیری"، مبتکر دستگاه عکسبرداری ۳۶۰ درجه در این خصوص گفت: با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیکی، شمار کاربران اینترنت به شدت افزایش یافته و به تبع آن فعالیت‌های کسب و کار از طریق فضای مجازی نیز گسترش می‌یابد.
 
وی افزود: یکی از ملزومات این امر استفاده از تصاویر واضح و قابل درک برای خریداران است تا عکس‌های کالای مورد دلخواه خود را به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کرده و بدون لمس فیزیکی اجناس، خرید اینترنتی خویش را انجام دهند.
 
جدیری خاطرنشان کرد: این دستگاه، قابلیت عکسبرداری از یک کالا به صورت اتوماتیک در تمام زوایا و درجه‌های مختلف را داراست که در حالت ایده‌ال از هر ۱۰ درجه یک عکس گرفته شده و سپس توسط نرم افزار ویرایشگر تصویر ادیت می‌شود و در نهایت به صورت فایل فشرده یا کدهای html روی سرور آپلود شده و کالا به صورت ۳۶۰ درجه و با کیفیت عالی نمایش داده می‌شود.
 
"مسعود بهبودی"، دیگر عضو گروه مبتکر این طرح نیز، از ویژگی بارز دستگاه عکسبرداری ۳۶۰ درجه سخن به میان آورد و افزود: این دستگاه در کمتر از ۳۰ ثانیه، به طور اتوماتیک از هر محصول مورد دلخواه عکسبرداری می‌کند به نحوی که یک فرد مبتدی نیز می‌تواند مراحل کار را به سهولت انجام دهد.
 
"علیرضا جدیری" ارز آوری، اشتغال‌زایی و حرکت در راستای حمایت از تولید ملی را از جمله شاخص‌هایی برشمرد که حمایت مسئولان استانی و کشوری از تولید انبوه اینگونه طرح های دانش بنیان را دوچندان می‌کند که برای طراحی و ثبت اختراع آنها چند سال متوالی زحمت کشیده می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین