کد خبر: ۵۵۵۹۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
رپورتاژ آگهی

بتن شیمی خاتم تولید کننده افزودنی های بتن با بهترین کیفیت و استاندارد ایران و جهان

بتن شیمی خاتم یکی از تخصصی ترین مجموعه های تولید افزودنی های بتن، انواع فوق روان کننده و ابر روان ساز، ژل های میکروسیلیس، چسب های بتن و کاشی، گروت و ترمیم کننده ها، محصولات اپوکسی و... است.
آفتاب‌‌نیوز :
بيانيه‌ی خط مشی كيفيت 
شرکت بتن شيمی خاتم، با دارا بودن ظرفیت تولید حدود ۲۰۰۰۰ تن در سال، و نیز در اختیار داشتن پرسنل متخصص و حرفه‌ای در زمینه تولید، تضمین و کنترل کیفیت، لجستیک و بازرگانی به‌ عنوان یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌های تولید انواع افزودنی‌های بتن و فرآورده‌های مصرفی در صنایع مختلف عمرانی، نفت، گاز و پتروشیمی، سد سازی، راه سازی و تونل سازی در ایران، ارتقاء کیفیت را با نگاهی مشتری مدارانه سرلوحه اقدامات خود قرارداده است.

بتن شیمی خاتم تولید کننده افزودنی های بتن با بهترین کیفیت و استاندارد ایران و جهان

ماموریت بتن شیمی خاتم
مأموريت شرکت بتن شیمی خاتم به عنوان یکی از تولید کننده گان انواع افزودنی های بتن و فرآورده های مصرفی در ایران ، عبارت‌ است از ارائه خدمات متنوع مورد نياز در صنعت ، اعم از انواع افزودنی های بتن و فرآورده های مصرفی در صنایع مختلف عمرانی ، نفت ، گاز و پتروشیمی ، سد سازی ، راه سازی و تونل سازی ، مشاوره ، آموزش ، مديريت ، تامين محصولات مورد نیاز صنایع فوق الذکر با تکيه بر تعامل کارا و موثر با کليه ذينفعان شرکت بر اساس استاندارد ASTM و EN می باشد. این شرکت با بکارگیری استانداردهای مدیریت کیفیت (ISO 9001) ، مدیریت زیست محیطی (ISO 14001) ، و ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS 18001) در قالب مدیریت سیستم یکپارچه (IMS) از موسسه گواهی دهنده الاینس آمریکای شمالی می باشد.

فوق روان‌‌ کننده‌ها دارای اثری بسیار قدرتمندتر از روان ‌کننده بتن هستند. این نوع از روان‌‌ کننده بتن این  قابلیت را دارند که باعث کاهش آب زیاد بتن یا افزایش زیاد روانی بتن یا حتی هر دوی این موارد به طور توام شوند. قدرت کاهندگی این مواد در شرایط ایده‌آل تقریبا ۲۵٪ و در شرایط معمولی ٪۱۸ تا ۱۲٪ است. قدرت کاهش آب در این فوق روان کننده‌ها نباید کمتر از میزان ۱۲٪ باشد.


بتن شیمی خاتم تولید کننده افزودنی های بتن با بهترین کیفیت و استاندارد ایران و جهان
 
افزودنی چسب بتن از پرکاربرد ترین مواد افزودنی بتن در پروژه های احیا و مرمت سازه های بتنی است که در اثر عوامل مختلفی چون رطوبت،خوردگی، فشار و ... تخریب شده اند و نیاز به بازسازی دارند. 
مهم ترین ویژگی چسب بتن میزان توانایی آن در ایجاد خاصیت چسبندگی بین سطوح بتنی قدیم و جدید و ترمیم نماها و سطح های بتنی از بین رفته در پروژه های تعمیراتی است. 
چسب بتن شرکت بتن شیمی خاتم علاوه بر قدرت چسبندگی فوق العاده ای که دارد به دلیل آنکه بر پایه رزین اکریلیک و پلیمرهای ضد آب می باشد هنگامی که با آب مصرفی در بتن مخلوط می شود موجب افزایش مقاومت های کششی و دوام  بیشتر در بتن می شود.

موارد کاربرد چسب بتن 

خاصیت چسبندگی فوق العاده ی چسب بتن باعث می گردد همچنان که صنعت ساختمان سازی رو به رشد و پیش رفت است و در این بین ساختمان ها و سازه های بتنی مانند سد ها، تونل ها، مخازن و کانال های آبی که پیش از این ساخته شده اند و از کیفیت مصالح امروزی برخوردار نیستند را به راحتی بتوان برای تعمیرات آنها از چسب بتن کمک گرفت و بهره برد.

چسابندن سطح بتن قدیمی به بتن جدید
آب بندی قدرتمند سطوح به ویژه سازه های آبی
ترمیم آسیب دیدگی های سطحی
کمک به نماسازی در سازه های بتنی که سطح آنها از بین رفته
کاهش نفوذ ناپذیری بتن در برابر آب و مواد شیمیایی
جلوگیری از ایجاد ترک در سطح بتن و افزایش عمر مفید سازه بتنی
افزایش خاصیت چسبندگی ملات و دوغاب ها
کاربرد موثر در بتن ریزی استخر ها، مخازن، دیوارهای حائل، تونل ها و سد ها
افزایش پایداری و دوام بتن
افزایش حفاظت از میلگرد ها بوسیله ی تقویت بتن
کاهش سرعت کربناتی شدن
کاهش نفوذ ناپذیری و جلوگیری از تشکیل جلبک بر روی سطوح بتنی

انواع چسب بتن 

چسب های بتن بنا نوع ماده ای که بر پایه ی آن ساخته شده اند به دو دسته لاتکس یا پلمیری و اپوکسی تقسیم بندی می شوند.


افزودنی بتن چسب بتن لاتکس بر پایه نوعی لاستیک محلول در آب تولید شده که در کنار ماسه و سیمان پرتلند مقاومت و چسبندگی مورد نیاز شما را در ملات برای اجرای کف، نصب کاشی و سرامیک بر روی دیوار،سنگ های مرمر و آجر های لعاب دار فراهم می کند.
افزودنی چسب بتن لاتکس علاوه بر کمک به ترمیم سازه ها و سطوح بتنی به عنوان لایه ی پیوند زدا، توانایی حفاظت از سطوح بتنی را در محل هایی که رطوبت،آب و مواد شیمیایی وجود دارند را نیز دارد .


این محصول تركيبي است دو جزئي بر پایه پلیمر که حداکثر قطر دانه بندی سیلیس آن 0/3 میلیمتر می باشد و چسبندگی فوق العاده به بتن و فلز داشته و برای تثبیت تجهیزات صنعتی بر روی فونداسیون آنها، کاشت بولت، ايجاد پوشش مقاوم در سطوح پرتردد و محيط‌هاي شيميايي خورنده و ایجاد سطوح مقاوم در برابر تغییرات درجه حرارت، چسباندن بتن و فولاد و … به کار می رود.


بتن شیمی خاتم تولید کننده افزودنی های بتن با بهترین کیفیت و استاندارد ایران و جهان
 
ضد یخ بتن یا شتاب دهنده هیدراتاسیون در زمان بتن ریزی درهوای سرد کاربرد فراوان و مقرون به صرفه ای برای شما دارد. ضد یخ بتن در واقع نوعی افزودنی بتن زود گیرکننده  براساس مواد نیتروژنی فاقد کلراید است به همین دلیل ازکاربردهای آن میتوان در بتن سازی های مسلح وغیر مسلح نام برد. بتن با توجه به ویژگی هایش دارای کیفیت مقاومت مناسبی در برابرسرما ست اما با این همه بازامکان یخ زدگی بتن وجود دارد. در بیان این اتفاق لازم به توضیح  است که مدت زمان لازم برای گیرش اولیه بتن بسته به نوع بتن  تقریبا 12 ساعت می باشد و هرچه دمای هوا پایین تراین مدت زمان طولانی تر و امکان یخ زدگی بتن بیشتر فراهم می گردد ، لذا استفاده از ضد یخ بتن با مکانیزم شتاب دهندگی بتن درفرایند هیدراتاسیون علاوه برکاهش زمان گیرش بتن به 4تا 5 ساعت ، برای جلوگیری از رخداد یخ زدگی بتن بسیار مفید است. عملیات هیدراتاسیون سیمان واکنشی گرماده است که با کاهش دمای انجماد ازیخ زدگی بتن که فرایندی تدریجی است و به موجب آن مقاومت بتن کاهش یافته و متلاشی می گردد جلوگیری می کند.


ضد یخ بتن پودری ، کاربرد ویژه جهت بتن غیر مسلح و ملات های سیمانی دارد. این افزودنی بتن پودری شامل کلراید های کلسیم و نمک های معدنی در پایه می باشد. از خواص این محصول میتوان افزایش سرعت و شدت حرارت درفرایند بتن ریزی های در شرایط جوی سرد را نام برد. مصرف این نوع  ضد یخ بخاطر وجود یون کلر آن توصیه نمی شود.

ضد یخ بتن مایع ، بتن شیمی خاتم درفرایند تولید شامل پایه های کلسیم و نیتریت های سدیم می باشد. این ضد یخ بتن مایع با گرما زایی درواکنش هیدراتاسیون ، تسریع گیرش اختلاط آب وسیمان درمدت کمتر، افزایش مقاومت بتن ، سازگاری با انواع بتن و عدم وجود یون کلر گزینه ی بسیار مناسب تری از ضد یخ بتن پودری برای استفاده در سازه های بتنی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حدیدفام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
بسیار عالی و مفید.
حدیدفام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
ممنون از اطلاعات خوبیتان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین