کد خبر: ۵۵۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۵

ماجرای قهر ابتکار از رادیو

آفتاب‌‌نیوز : وی در این نوشته با بیان اینکه وقتی وارد استودیوی رادیو شده است مشاهده کرده که تهیه كننده برنامه براساس هماهنگی قبلی عمل نكرده است، افزوده: قرار بود در برنامه‌ای از شبكه جوان رادیو با آقای بیادی به بحث و گفتگو در مورد مدیریت شهری بپردازیم. اما به محض ورود چشمم به آقای محمد علی رامین (مسئول کمیته سیاسی ستادهای رایحه خوش خدمت) افتاد كه مشغول صحبت بود فهمیدم كه قرار است در مقابل یك عمل انجام شده قرار بگیرم. 

ابتکار ادامه داده است: مسئله آقای رامین نبود، مسئله عدم هماهنگی و اطلاع رسانی درست به مهمانان برنامه بود كه برای حصور حق انتخاب دارند. بنابراین به تهیه كننده گفتم قرار ما این نبود كه مهمان دیگری حضور داشته باشد، پس ظاهرا قرار به هم خورده است. ولی او به راحتی منكر شد و ادعا كرد كه قبلا درباره این وضعیت صحبت كرده است.

وی با بیان اینکه «می توانستم این مسئله را به روی خود نیاورم و وارد استودیو شوم اما انكار تهیه كننده كه برایم روشن بود دروغی واضح بود مانع این مسئله شد»، اظهار داشته: من در مقابل دروغ نمی‌توانستم تسلیم شوم. گاهی اوقات آدم نمی‌فهمد كه دارند دروغ می گویند ولی در آن لحظه كه به سرعت هماهنگی های انجام شده برای این برنامه را در ذهن مرور كردم می دانستم انكار تهیه كننده چیزی جز یك دروغ - با چه هدفی؟ نمی دانم – نیست بنابراین تصمیم به بازگشت گرفتم، خداحافظی كردم و از استودیو خارج شدم. 

ابتکار با اشاره به این نکته که «توسط یك راننده تاكسی مطلع شده که پس از حاضر نشدن وی در برنامه رادیو در آن برنامه درباره او چه می‌گذرد» آورده است: برنامه به جای پرداختن به مسایل شهری به محملی برای تخریب مبدل شده بود گویی برنامه آن ساعت رادیو جوان مختص پنهان كردن مشكل ناتوانی تهیه كننده در انجام هماهنگی های لازم بود. 

ابتکار ادامه داده: این وضع آن قدر ادامه یافت كه خانم مجری برنامه یاد آور شد ما قصد بزرگ نمایی نداریم و در عین حال گفت: خانم ابتكار به شنوندگان ما توهین كرده است! 

کاندبدای منتخب ائتلاف اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران در ادامه با تقدیر از «حسن بیادی» کاندیدای ائتلاف اصولگرایان آورده که «آقای بیادی با برخوردی منطقی و منصفانه از مجری پرسید: آیا در مورد همه افراد حاضر در استودیو قبلا هماهنگی شده بود؟ كه متاسفانه همان پاسخ عاری از حقیقت به ایشان هم داده شد». 

وی در ادامه نوشته خود تصریح کرده‌است: واقعا اگر اینطور بود چرا من باید وقت می گذاشتم و مسیر طولانی بین دانشگاه و جام جم را طی می كردم و خود را به برنامه می رساندم؟ و بعد هم كه چنین اتفاقی رخ داده آیا این عدالت است كه چنین اتهامی را وارد كنند، در حالی كه من دسترسی به میكروفن نداشتم و نمی توانستم از خود دفاع كنم. برنامه كه با حضور دو مهمان در جریان بود، چه لزومی داشت چنین برخوردی صورت گیرد؟! ضمن اینكه آقای رامین هم از منتخبین شورا نبوده و قرار بود درباره برنامه های آینده منتخبین بحث شود. 

ابتکار در پایان تصریح کرده: البته این اتفاق نه تنها باعث پشیمانی من از ترك استودیو نشد بلكه انگیزه‌هایم را برای عدم مسامحه در مقابل دروغ بیشتر كرد به هر حال من به ارتباطات رسانه‌ای معتقدم و همواره برای اینكار و تعامل با رسانه ها احترام قایل بوده و هستم اما ایمان دارم كه بدون اخلاق و پرهیز از خود محوری و خود رایی در عرصه هایی كه قدرت در دست ماست، نمی توانیم به مقصد برسیم و هر گونه مسامحه در مقابل برخوردهای اینچنینی ما را از هدف دور می كند باید شجاعت گردن گرفتن اشتباهاتمان را داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین