کد خبر: ۵۵۶۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

سردار غیب پرور: صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت/ فضای مجازی حربه دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار غلام‌حسین غیب پرور شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان تقواطلب که دو بردار نوجوان را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند، اظهار کرد: در مکتب شیعه ۶ ماهه‌ها زود به بلوغ می رسند و این از معجزات انقلاب است که نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله ما چنان در خداوند غرق می‌شود که از خود بی‌خود می‌گردند.

وی با بیان اینکه اینگونه رشد و بلوغ جوانان این مرز و بوم از برکات انقلاب است، افزود: میانگین سن شهدای ما حدود ۲۵ سال است و رزمندگان و شهدای زیادی کمتر از ۲۰ سال سن داشتند.

اهم سخنان سردار غلام‌حسین غیب پرور بدین شرح است:

*دفاع و قیامی بزرگ در راه دین چون حرکت امام حسین(ع) را در تاریخ سراغ نداریم،  در انقلاب اسلامی نیز امام خمینی(ره) دست خالی چنان حرکتی را انجام داد که پس از قیام اباعبدلله (ع) سابقه نداشت.

*دنیای مدرن ابوسفیانی امروز امام را تحمل نکرد، البته صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت به طوری که دیگران به کمک او آمدند اما امام که در قلب جوانان جا پیدا کرده بود، اجازه نداد که دشمنان به مقاصد خود دست یابند.

 *ما در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می کنند اما شهدا و رزمندگان ما کلامی از آن کار بزرگی که کردند را به زبان نیاوردند. شهدا معمای عالم خلقت هستند، رمز گشایی از این بزرگان تنها در قیامت امکان‌پذیر است. ما از خودمان چیزی نداریم و هر آنچه هست از برکت وجود شهدا است.

*روستای دلوار در استان بوشهر یک شهید مدافع حرم دارد که یکی از جوانان بر روی مزار او خیمه زده و اعلام کرده تا زمانی که به سوریه اعزام نشود، این خیمه را جمع نمی‌کند.

* امروز دنیا دردی را تحمل می‌کند که زمینه یک تولد بزرگ با عنوان ظهور قائم آل محمد(ص) است.زمانی که ظالمان و مستکبران همه توان خود را علنی کنند و ناملایمات در عالم به نهایت خود برسد، امام زمان (ع) ظهور می‌کند.زالوصفتان زودگذر هستند و در عالم باقی نمی‌مانند، قبل از طلوع خورشید یک فجر صادق به وجود می‌آید که انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز آن است.

*برای برون‌رفت از مشکلات ابتدا باید خودمان را باور کنیم، ما به مدیریتی جهادی، انقلابی و تحولی نیاز داریم که از مشکلات عبور می‌کنیم چرا که ذات اصلی انقلاب ما تحول است.مشکلات اقتصادی همه را دلخور کرده است که بخشی مربوط به دشمن و برخی از بی‌دقتی‌های داخلی نشأت می‌گیرد.

 *فضای مجازی حربه دشمن است، در بسیج مدتی است که جوانانی شایسته را دور هم جمع کرده و در ماه‌های آینده اتفاق خوبی خواهد افتاد. اکثریت مردم به ویژه جوانان آسیب‌های فضای مجازی را درک کردند، امروز اقبال مردم از ماهواره بسیار افت کرده است و در فضای مجازی یک بیداری نمایان شده است.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین