آفتابنیوز : شاهرخ رامزی در آیین تقدیر از تلاشهای مسئولان روابط عمومی ادارههای کل بیمه سلامت در استانها اظهار داشت: روابط عمومی ویترین سازمان محسوب میشود و به عنوان یکی از ابزارهای مهم در معرفی دستگاههای اجرایی نقش مهمی دارد. مردم با نگاه به عملکرد روابط عمومی پی به عملکرد سازمان میبرند. در واقع برای ایجاد رضایت دریافت کنندگان خدمت، نقش روابط عمومی بسیار مهم است.
رامزی ادامه داد: امسال در راستای سیاستهای مدیریتی جدید، چهارچوبها و دستورالعملهای مشخصی در روند فعالیتهای سازمان بیمه سلامت بنا گذاشته شد که مبتنی بر انضباط مالی، صیانت از حقوق بیمه شدگان و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم است تا مجموعهای از دستورالعملها به ادارات کل استانی ابلاغ شود.
وی با اشاره به اینکه این سازمان در سال جاری 23 هزار میلیارد تومان در جهت تامین سلامت مردم هزینه خواهد کرد، افزود: هر ثانیه 700 هزار تومان توسط سازمان بیمه سلامت هزینه میشود که مردم باید در جریان این اقدامات قرار گیرند و علاوه بر این نسبت به دفترچه و حقوق بیمهای خود آگاهی لازم را داشته باشند.
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه بیمه سلامت به عنوان سازمان ارائه دهنده خدمت باید در رعایت حقوق شهروندی پیشگام باشد، بیان کرد: راهاندازی سامانه 1666، استقرار معاونت آی تی و استقرار میزخدمت ناشی از این است که قائل به حقوق شهروندی هستیم و باید پاسخگوی مردم باشیم.
رامزی همچنین از راهاندازی شورای راهبری آموزش و ارتقای سلامت سازمان بیمه سلامت در راستای ارتقای سطح زندگی سالم مردم خبر داد و گفت: باید به پیشگیری قبل از درمان توجه کنیم و در جهت ارتقای مهارتهای زندگی افراد اعم از رفتار در خانواده، جامعه، نحوه برخورد با کودکان و رژیم غذایی تلاش کنیم و بر این باوریم که هزینه پیشگیری بسیار کمتر از درمان است.
تسنیم