کد خبر: ۵۵۶۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

سارقان الماس در کرج به دام پلیس افتادند

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و دولتی در تهران و کرج خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «محمد نادربیگی» با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌دنبال اعلام شکایت متصدی یک شرکت صنعتی در منطقه کمالشهر کرج مبنی بر سرقت تجهیزات شرکت مذکور، موضوع تحت پیگیری پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: موضوع در حال بررسی بود که چندین مورد وقوع سرقت از شرکت‌های خصوصی و دولتی مشابه سرقت مذکور در سطح شهر کرج به این پایگاه اعلام شد.

نادربیگی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در بررسی‌های میدانی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، تصاویر تعداد پنج نفر که چهره‌های خود را پوشانده بودند و با استفاده از خودروهای وانت نیسان، پژو پارس و پژو 405 که پلاک و مشخصات آن قابل مشاهده نبود اقدام به سرقت از شرکت‌ها و کارگاه‌ها با یک شیوه و شگرد مشابه می‌کردند، مشاهده شد.

وی افزود: مأموران در ادامه با انجام اقدامات فنی و میدانی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی، همه اعضای باند را شناسایی کرده و در چندین عملیات جداگانه سارقان را در مخفیگاهشان و یا در حین ارتکاب جرم در استان‌های تهران و البرز دستگیر کردند و در بازرسی از محل اختفای آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله انواع الماس‌های صنعتی، فرش دست بافت، لپ‌تاپ، دستگاه جوش اتصالات، سنگ فرز و ... کشف شد.

نادربیگی در خصوص شگرد سارقان گفت : متهمان با تشکیل یک باند پنج نفره سرقت، پس از شناسایی شرکت‌های خصوصی و دولتی با کاربری صنعتی در شهرهای استان تهران و کرج، در نیمه‌های شب با سه دستگاه خودرو به محل سرقت‌ها رفته و اقدام به سرقت اموال و فروش آن‌ها به قیمت پایین از قیمت واقعی می‌کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان این‌که ارزش اموال مسروقه حدود 25 میلیارد ریال برآورد شده است گفت : متهمان تا کنون به 16 فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کرده‌اند که تا کنون 13 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

کشف 41 هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج هم از کشف بیش از 41 هزار و 440 نخ سیگار خارجی قاچاق از یک دستگاه خودرو پراید در منطقه ولدآباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «حسنعلی فیروزخواه»  اظهار کرد: مأموران کلانتری 44 ولدآباد در حین انجام مأموریت به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو تعداد41 هزار و 440 نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

به گفته فیروزخواه، ارزش محموله قاچاق 120میلیون ریال برآورد شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
قفل ضد دیلم مرد نگهبان روی درهاشون بذارن، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره. من خودم گذاشتم و تا حالا سه بار توی 5 ماه دزدا اومدن در انبارو با کلنگ و تایلیور کج و کوله کردن ولی نتونستن وارد انبار بشن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین