کد خبر: ۵۵۶۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

ستاد معاینه فنی تهران: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه ای با اشاره به اختلال ایجاد شده در روند کاری امروز (پنجشنبه) مراکز معاینه فنی و معطلی یک ساعته شهروندان، ضمن عذرخواهی، از صبر و شکیبایی مراجعه کنندگان در این ارتباط قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی این ستاد، مراکز معاینه فنی امروز به علت قطعی سامانه «سیمفا»(سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) در وزارت کشور و راهور ناجا به مدت یک ساعت با اختلال همراه شد. 

براساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به دنبال اجرای مرحله دوم طرح کاهش از روز شنبه 26 آبان ماه جاری خودروهای فاقد معاینه فنی در همه نقاط پایتخت روزانه 50 هزارتومان جریمه خواهند شد.

براساس اعلام ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت با توجه به آغاز مرحله دوم طرح کاهش و شروع کنترل مکانیزه معاینه فنی توسط دوربین‌های سطح شهر، شهروندان با حساسیت تمام برای رعایت قانون و مشارکت در کاهش آلودگی هوا نسبت به معاینه فنی خودرو خود در این چند ماه اقدام کرده اند.

این اطلاعیه افزوده است: با تمهیدات شهرداری تهران و افزایش ظرفیت کاری مراکز معاینه فنی، وضعیت مراجعه ها مدیریت شده و رانندگان می توانند در کمتر از یک ساعت نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

در ادامه اطلاعیه همچنین قید شده است: با توجه به ارتباط نرم‌افزاری مراکز معاینه فنی کشور به سامانه راهور ناجا و وزارت کشور نباید پشتیبانی فنی این دو مجموعه به نحوی باشد که قطعی ارتباط سامانه موجب توقف کار مراکز و دلسردی شهروندان در همکاری و رعایت قانون شود.

مرحله دوم طرح کاهش آلودگی هوای تهران قرار بود از اول آبان ماه امسال اجرایی شود و به دنبال آن ورود خودروهای فاقد معاینه فنی در همه نقاط پایتخت با جریمه روزانه 50هزارتومانی همراه باشد که به علت ازدحام جمعیت مراجعان مقابل مراکز معاینه فنی به تعویق افتاد.

فرمانده پلیس تهران بزرگ چندی پیش با اعلام تعویق اجرای این طرح و جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی ضمن تاکید بر فراهم سازی زیرساخت‌های اجرای چنین طرحی اظهارداشت: باید مردم بتوانند براحتی معاینه فنی را دریافت کنند اما خبرهایی به ما رسیده که صف های طویل برای دریافت معاینه فنی ایجاد شده است.

13 مرکز معاینه فنی در تهران فعالیت دارد.

منبع: ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
بسیار شنیده ام این عوامل معاینه فنی رشوه دریافت می کنند لطفا از این بایت استفا دهید حتی نیاز به عذرخواهی نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین