کد خبر: ۵۵۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۱
در جشن پیروزی اصلاح‌طلبان مطرح شد:

تبلیغات رایحه خوش‌ 80 برابر اصلاح‌طلبان بود!

آفتاب‌‌نیوز : وی همچنین در ابتدای این مراسم در سخنانی، با اشاره به راهیابی چهار تن از نامزدهای اصلاح‌طلبان به شورای شهر تهران، اظهار داشت: با ورود اصلاح‌طلبان به شورای شهر، دیگر می‌توان مطمئن بود که 300 میلیارد تومان از سرمایه شهروندان تهرانی از شهرداری تهران ناپدید نمی‌شود. 

رحمانی ادامه داد: میزان هزینه‌های ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان به ستاد «رایحه‌ خوش‌خدمت» (حامیان احمدی‌نژاد) در سراسر کشور یک به 80 بود، در صورتی‌ که میزان موفقیت اصلاح‌طلبان در کل کشور تقریبا 40 درصد و میزان موفقیت «رایحه خوش‌خدمت» تنها 4 درصد بود. 

رئیس ستاد تهران ائتلاف اصلاح‌طلبان خطاب به اعضای این ستاد افزود: اگر این انتخابات علیرغم برنامه‌‌ریزی‌های حساب شده از سوی رقبا به راه‌ یافتن چهار نفر از نامزدهای ما به شورای شهر تهران ختم شد، حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی تک تک شما بود که با کمترین امکانات مالی، خالصانه فعالیت کردید. 

وی با اشاره به دیداری که در مقطع شمارش آرای انتخابات با «سیدمحمد خاتمی» داشت، تصریح کرد: آقای خاتمی صراحتا از برخی مسائل ابراز نگرانی می‌کردند اما تلاش‌های همه دوستان به خصوص زحمات بی‌شائبه مهندس بهزاد نبوی در بیرون ستاد، برای حفظ سلامت و دفاع از آرای مردم، در نهایت باعث شد تا نامزدهای ما به شورای شهر راه پیدا کنند. 

رحمانی با اشاره به مشکلات و تنگنا‌های پیش‌ آمده برای اصلاح‌طلبان در بحث نظارت بر صندوق‌های رای گفت: علیرغم تمام این مسائل موفق شدیم تا با سازماندهی نزدیک به 2800 نفر برای نظارت بر صندوق‌ها و همچنین حاضر شدن نمایندگان در 50 سایت شمارش آرا را علیرغم تمام بی‌مهری‌های مسئولین اجرایی انتخابات، از حقوق خود و مردم دفاع کنیم. 

استاندار سابق تهران انتخابات اخیر شوراها را «گام اول» اصلاح‌طلبان توصیف کرد و گفت: قدم بعدی ما انتخابات مجلس هشتم خواهد بود و امیدواریم با توان بالاتر، پتانسیل بیشتر و آچمز کردن رقبای خود، در آن انتخابات حرف جدی برای گفتن داشته باشیم تا انشاءالله با تداوم این شرایط، کشور را به سوی مطلوب‌تری رهنمون سازیم. 

وی با اشاره به نقش موثر محمدخاتمی و مهدی کروبی در پیروزی اصلاح‌طلبان، افزود: این حضور باعث شد تا علیرغم اینکه احساس می‌کنیم این انتخابات به شکلی مهندسی شده بود تا اصلاح‌طلبان بیش از این موفق نباشند، دومینوی شکست‌های ما پایان یابد. 

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان با تقدیر و تشکر مجدد از فعالین و نیروهای این ستاد که اکثریت آنها اعضای ستاد انتخاباتی دکتر معین در انتخابات گذشته ریاست جمهوری بودند، اظهار داشت: زحمات اعضای ستاد در این انتخابات حتی با انتخابات ریاست جمهوری 76 و 80 هم متفاوت بود. وی در پایان تاکید کرد: رقیب ما دیگر جرات برخورد و ادامه رفتارهای گذشته با میلیون‌ها نفر از هواداران اصلاحات در کشور را نخواهد داشت. 

به گزارش خبرنگار آفتاب، در ادامه این مراسم «علی تاجرنیا» مسئول کمیته مناطق ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری مناطق و حوزه‌های انتخاباتی و آغاز تبلیغات این ستاد، گفت: نتایج این انتخابات نشان می‌دهد که روح جدیدی در جنبش اصلاح‌طلبی ملت ایران دمیده شده است. 

وی با تشکر ویژه از اعضای ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان و همچنین محسن میردامادی، بهزاد نبوی و علی‌اکبر رحمانی، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این قبیل جلسات دوستانه اعضای ستادهای اصلاح‌طلبان، کماکان ادامه پیدا کند. 

در این مراسم علاوه بر اعضا و مسئولین ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان، تعدادی از کاندیداهای فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان هم حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین