کد خبر: ۵۵۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

دستگیری جاعلان سکه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری دو نفر جاعل سکه و مصنوعات فلزی و کشف ارز خارجی به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ «رمضان الهوردیان» اظهار کرد: در پی خبرهای واصله مبنی بر جعل سکه و مصنوعات فلزی توسط افراد سودجو، موضوع در دستور کار پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت. 

الهوردیان افزود: مأموران پس از انجام کارهای تخصصی و اطلاعاتی پیچیده متوجه وجود کارگاه ساخت و جعل سکه و مصنوعات فلزی در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شدند که پس از اخذ دستور قضایی در بازرسی از محل مذکور تعداد 40 قطعه انواع سکه، شمش و مصنوعات فلزی جعلی، دستگاه‌ها و تجهیزات تولید قطعات مذکور و ارزهای خارجی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و تعداد قابل توجهی مهر، کارت تبلیغاتی و فاکتور جعل شده به نام طلافروشان معروف شهرستان را از محل  کشف کردند. 

به گزارش ایسنا،وی با بیان این‌که در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد از مردم خواست که در خرید هرگونه سکه و طلاجات نهایت دقت را داشته باشند و ضمن خرید از طلافروشی‌ها و مراکز معتبر، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین