کد خبر: ۵۵۷۲۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

قیمت پراید و تیبا در سوریه؛ ۱۳۲ تا ۱۴۰ میلیون تومان!!

مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه با اعلام اینکه شرکت سایپا ارزان‌ترین خودروی بازار سوریه را تولید می‌کند، گفت: قیمت پراید در سوریه ۱۳۲ میلیون تومان و تیبا ۱۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد علویان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه شرایط کشور سوریه در دوران جنگ باعث شده بود تا فعالیت شرکت خودروسازی سایپا از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ با کندی انجام شود، اظهار داشت: خوشبختانه از اواخر سال ۲۰۱۵ تولید خودرو توسط این شرکت در کشور سوریه با سرعت بیشتری همراه شده است به نحوی که در سال گذشته توانسته‌ایم هزار دستگاه خودرو تولید و در بازار به فروش برسانیم.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی با اعلام اینکه شرکت سایپا ارزان‌ترین خودروی بازار سوریه را تولید می‌کند، افزود: پراید این شرکت در حال حاضر ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیر به فروش می‌رسد که این رقم در مقایسه سایر خودروهای موجود در سوریه بسیار ارزان است.

مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه در مورد قیمت پراید در بازار این کشور نیز گفت: این خودرو در تخفیف نمایشگاهی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیر به فروش می‌رسید اما با حذف این تخفیف در حال حاضر ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیر قیمت‌گذاری شده که این رقم به پول ایران ۱۳۲ میلیون تومان است.

علویان با تأکید براینکه ما حاشیه سود بالایی در کشور سوریه داریم، گفت: ارزان‌ترین خودرو در بازار سوریه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار لیر است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به حضور پررنگ سایپا در کشور سوریه اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه مردم در این کشور با کاهش قدرت خرید روبرو شده‌اند اما ما توانستیم در سال ۲۰۱۸ از رقبای چینی و کره ای خود در بازار سبقت گرفته و هزار دستگاه محصول در این کشور بفروش برسانیم.

مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه با تأکید براینکه به هیچ عنوان خودرویی در کارخانه سوریه ما خاک نمی‌خورد تصریح کرد: در برنامه ریزی های انجام شده قرار است محصولات ساینا، کوئیک، آریو، H۳۳۰ و H۳۲۰ نیز وارد خط تولید این شرکت در سوریه شود به نحوی که در حال حاضر در حال مقدمات این برنامه بوده و یک یا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.

علویان در خصوص قیمت تیبا نیز در بازار سوریه گفت: ما درصددیم تیبا را جایگزین پراید کنیم به نحوی که در حال حاضر مشغول بازاریابی در کشور سوریه هستیم. این محصول در سوریه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیر قیمت گذاری شده که اگر مشتریان بخواهند آن را به صورت اقساطی دریافت کنند باید ۵ میلیون لیر معادل ۱۴۰ میلیون تومان نقدا به شرکت پرداخت کنند.

وی با تأکید براینکه با ورود محصولات جدید به بازار سوریه در سالهای آینده به تولید ۸ هزار خودرو در بازار روسیه دست پیدا خواهیم کرد تصریح کرد: در هدفگذاری‌ها قرار است در سال ۲۰۱۹ دو هزار دستگاه خودرو در کشور سوریه تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت سایپا در سوریه  اضافه کرد: باید تأکید کنم کل سرمایه شرکت در کشور سوریه برگشت پیدا کرده و حتی ما به سود مناسبی هم دست پیدا کرده‌ایم که این موضوع برخلاف تمام صحبتها در مورد ضرردهی شرکت سایپا در کشور سوریه است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
جون مادرتون برید همون جا تولید کنید سودش هم بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
سر در نیاوردم -سرگیجه گرفتم
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
خب همه تولید داخل رو صادرکنید سوریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
از وقتی که ارزش پول ما پایین آمده و دلار بالا رفته مسلماً لیر سوریه هم در مقابل بالارفته که با این حساب 132میلیون می شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین