پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۵۵۷۲۹۹
۲۳:۰۴
۱۳۹۷/۰۸/۲۶

اعتراض محسن یگانه به برخورد نامناسب با نوازندگان خیابانی در رشت/ عکس

محسن یگانه با ذکر خاطره‌ای از دوران جوانی خود، به برخورد خشن اخیر با نوازندگان خیابانی در شهر رشت اعتراض کرد.
۲۳:۰۴
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
به گزارش آفتاب نیوز،
محسن یگانه، ویدئوی برخورد با نوازنده‌های خیابانی در رشت را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «١٧ سال پیش بنا به دلایلی نمیتونستم تو خونه ساز بزنم. ولی تو هر شرایط آب و هوایی میرفتم تو یه پارک و یه گوشه‌ای که کسی منو نمیدید ساز میزدم! بعد چند وقت ساز زدن باز لو میرفتم که کجام و به هر نحوی میومدن اذیتم میکردن و از پارک مینداختنم بیرون.

یادمه یه بار اسپری فلفل زدن تو صورتم و گیتارمو برداشتم و کل پارک رو دویدم! نمی‌دونم چند نفر که احتمالا آینده هنری بهتر از من خواهند داشت الان دارن با همین مشکلات سر میکنن تا اگه دووم آوردن یه روزی بشن سرمایه‌های این کشور! ١٧ سال گذشت و ما هنوز تو همون نقطه گیر کردیم! ما خیلی عقبیم.. خیلی زیاد.»

اعتراض محسن یگانه به برخورد نامناسب با نوازندگان خیابانی در رشت/ عکس
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
یه روز خوب بالخره میاد
پاسخ