کد خبر: ۵۵۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

شریعتمداری: ۳ میلیون بانو سرپرست خانوار هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود سه میلیون سرپرست خانوارها از میان قشر بانوان هستند، گفت: در شرایط فعلی بیشترین فشار بر دوش کسانی است که حقوق ثابت دارند چراکه حقوق و مزایای آنها ثابت مانده و قیمت‌ همه کالاها تغییر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم ختم عبدالرحمان تاج‌الدین، مدیرکل امور حقوقی وزارت کار، تعاون و تأمین اجتماعی پیش از ظهر یک شنبه، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در حسینیه اعظم اصفهان واقع در  محله حسین آباد برگزار شد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت خالصانه صادقانه به مردمی که در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و یار انقلاب و نظام در هر شرایطی بودند گزینش بهترین مسیر برای زندگی است.

ملت ایران در سختی‌ ومشکلات همواره در کنار مسئولان بودند

وی افزود: ملت ایران در سختی‌ ومشکلات همواره در کنار مسئولان بودند چراکه تلاش خادمانه آنها را مشاهده کرده و به نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب اعتقاد تام دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اینکه مردم ایران در تمام سختی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان در کنار ما هستند پیام مهمی برای ما دارد و آن اینکه مسئولان و به ویژه سران سه قوه باید به دور از اندیشه‌های سیاسی با یکدیگر متحد باشند تا از مشکلات و تحریم‌ها به سلامتی عبور کنیم.

سه میلیون سرپرست خانوارها از  میان قشر بانوان هستند

وی با بیان اینکه  حدود سه میلیون سرپرست خانوارها از  میان قشر بانوان هستند، ادامه داد: در شرایط فعلی بیشترین فشار بر دوش کسانی است که حقوق ثابت دارند  چراکه حقوق و مزایای آنها ثابت است و قیمت‌ همه کالاها تغییر کرده است.

شریعتمداری با تاکید بر همدلی مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ابراز داشت: تحریم ها امتحانی برای همه افراد جامعه بود و متاسفانه بسیاری از افراد از این امتحان سربلند عبور نکردند و برخی با احتکار مواد غذایی مورد نیاز مردم دست در جیب بقیه کردند.

مرحوم تاج الدین و نوربخش در مسیر خدمت به مردم حرکت می کردند

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مرحوم تاج الدین و نوربخش در مسیر خدمت به مردم حرکت می کردند، ابراز داشت: مرحوم عبدالرحمان تاج الدین  با کار و تلاش  از طرف جامعه کارگری ایران اسلامی به سطح نمایندگی  رسید و در مسئولیت‌های مختلف خود مانند نماینده اسبق مردم اصفهان در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور حقوقی وزارت کار، تعاون و تأمین اجتماعی همواره تلاش چشمگیری داشت و در راه خدمت به کشور و حین مسئولیت جان باخت و ما را در تاسف عدم حضور شایسته خود گذاشت.

گفتنی است روز گذشته پیکر عبدالرحمن تاج الدین دیرکل امور حقوقی وزارت کار، تعاون و تأمین اجتماعی که در سفر به گلستان به همراه محمدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی در تصادفیبا تریلر جان خود را از دست دادند پس از تشییع با حضور مسئولان استانی و کشوری در گلستان شهدای اصفهان  به خاک سپرده شد.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین