کد خبر: ۵۵۷۹۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

اعضای باند کلاهبرداران ۱۰ میلیاردی در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری اعضای باند SI نفره ای که از ۲۰ نفر بالغ بر ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی تجاری و صنعتی مبنی بر کلاهبرداری از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد، اعضای یک باند ۳ نفره اقدام با معرفی خود به عنوان افراد صاحب نفوذ و معتبر در ادارات و نهادهای دولتی  اعتماد فروشندگان واحدهای صنعتی و تجاری را جلب کرده و با این شیوه توانسته بودند بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اموال را از آنان دریافت کرده و متواری شوند. 

سرهنگ براتی با بیان اینکه متهمان با این شیوه توانسته بودند در تعدادی از شهرستان های اصفهان و همچنین تعدادی از استان های همجوار مرتکب کلاهبرداری شوند، اظهار داشت: سرانجام پس از انجام تحقیقات گسترده هر ۳ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف  ۳ انبار محل اختفای اموال کلاهبرداری شده با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی از انبارهای مذکور  بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اموال مالباختگان شامل سیمان، سنگ ساختمانی، دستگاه پرس، مواد غذایی و... کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: به صاحبان صنوف و متصدیان واحدهای صنعتی و تجاری، کسبه و بازاریان توصیه می کنیم قبل از انجام معامله نسبت به تحقیقات لازم درخصوص هویت و اعتبار شخص مورد نظر انجام داده و پس از دریافت ضمانت های قانونی لازم اقدام به فروش اجناس و کالاهای خود کنند و در صورت مشکوک شدن به خریداران موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین