کد خبر: ۵۵۸۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

سردار سپهر: آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران صبح امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت روز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ما بسیجیان با روحیه اخلاص، توکل، ایثارگری، استقامت و ولایتمداری با امامین انقلاب پیمان بسته‌ایم و تا انجام رسالت و تکالیف الهی خود از پای نمی‌نشینیم. 
وی با بیان اینکه ما بسیجیان به وعده‌های الهی ایمان داریم، گفت: اگر در برابر دشمنان استکباری عِده و عُده ما کمتر است و اگر ثروت و ابزار مادی ما در مقابل آنان اندک است ما یقین داریم پرچم و علم پیروزی و نصرت الهی برای بسیجیان جهان اسلام است. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: انتقال فرهنگ بسیج، مقاومت و ایستادگی مردمی از بسیجیان انقلاب اسلامی به جهان اسلام باعث پیروزی مردم و مقاومت بسیجیان جهان اسلام در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و در اقصی نقاط جهان شده است. 

سردار سپهر با بیان اینکه ما در برابر کسانی که از دین خدا مرتد شده‌اند می‌ایستیم گفت: ما در برابر جریان تکوینی مبارزه و مقابله علیه اسلام ناب مورد حمایت جریان صهیونیستی، آمریکایی و غربی هستند اعلام می‌کنیم که ما از نظام و انقلاب اسلامی خود دفاع می‌کنیم. 

وی ادامه داد: ما بسیجیان با دشمنان خدا و دشمان خود دوستی و آشتی نداریم و کسانی که مخفیانه و آ‌شکار با دشمنان ما ارتباط دوستی برقرار می‌کنند به آنها اعلام و اخطار می‌کنیم این راه انحرافی ا ست و اگر به این راه ادامه دهید ایمان شما فاسد شده است. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: ما بسیجیان با مدیریت جهادی که هویت، حیثیت و آینده ما است به بن‌بست شکنی، گره‌گشایی و حل مشکلات آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم. 

سردار سپهر با بیان اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: ما در آب‌های نیلگون خلیج فارس بارها در نهان و آشکار ثابت کردیم که افسران، فرماندهان و درجه‌داران آمریکایی و انگلیسی را به اسارت گرفتیم؛ بنابراین اراده اسارت دشمن و برخورد با دشمن بزرگترین سرمایه اسلامی، انقلابی و بسیجی ما است. 

وی خاطرنشان کرد: هر لحظه که لازم باشد ما این توفیقات بزرگ جهانی و انقلابی را تکرار می‌کنیم. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما آمادگی داریم بار شما را در اسارت بسیجیان قرار دهیم بنابراین ما را تهدید و تحریم نکنید. 

سردار سپهر ادامه داد: ما آمادگی داریم برای عبور از همه موانع و سختی‌هایی که ضد انقلاب، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تدارک دیده‌اند با کمک به دولت هم‌افزایی به عمل جبهه‌ای و انقلابی و مدیریت جهادی موانع را برطرف کنیم و به سمت انجام وظایفی که دفاع از نظام و انقلاب است برویم. 

به گفته وی، بسیجیان با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و امام مسلمین در همه عرصه‌های فرهنگی‌، خدمت‌رسانی،‌دفاعی و امنیتی و ... دولت و نظام اسلامی را یاری کنیم. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج مستضعفین امروز در جمهوری اسلامی الگو و اسوه برای مردم جهان شده است گفت: ما امیدواریم با حمایت‌های رهبری و مسئولین هر روز بیشتر از گذشته بسیج مستضعفین برای دفاع از این سرزمین و حمایت از دولت اسلامی نسبت به وظایف انقلابی و اسلامی خود عمل کند. 

سردار سپهر گفت: از همه مسئولان نظام دعوت و درخواست می‌کنم تا از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تخصصی ، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی در بسیج بهره ببرند و مسئولانی که تاکنون از بسیج حمایت کرده‌اند و تفاهم‌نامه‌هایی امضا کردند این تداوم یابد. 

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین