کد خبر: ۵۵۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید برنده نداشت

اتلتیکومادرید نتوانست پیروزی‌اش را مقابل بارسلونا حفظ کند و با کسب تساوی فرصت صدرنشینی را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لالیگا بین دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو برگزار شد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در نیمه نخست دو تیم سعی داشتند موقعیت سازی کنند اما خطر ساز ظاهر نشدند. بارسلونا ضربه در چارچوب نداشت و تنها دو ضربه لیونل مسی بود که به بیرون رفتند. در مقابل اتلتیکوی میزبان نیز نتوانست دروازه شاگردان ارنستو والورده را تهدید کند. 

۴۵ دقیقه نخست تقریبا پربرخورد بود و با هر خطا مشاجره کوچکی میان بازیکنان در می گرفت. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی درگیرانه دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت و برخوردها بیشتر شد. دیگو کاستا و آرتورو ویدال بیش از همه تنش ایجاد می کردند. در یک صحنه ساموئل اومتیتی و کاستا درگیر شدند که داور هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. حتی آنتوان گریزمان نیز در یک صحنه کارت زرد دریافت کرد.
در ۱۵ دقیقه پایانی اتلتیکو بازی بهتری به نمایش گذاشت و در نهایت به گل رسید. سانتر گریزمان از روی نقطه کرنر با ضربه سر کاستا همراه و دروازه بارسا باز شد. مهمان به دنبال به تساوی رساندن بازی بود اما مسی ضربه آزادش را به بیرون زد. در ادامه شوت گریزمان نیز با اختلاف زیادی از روی دروازه عبور کرد.

مسی دوباره صاحب یک ضربه آزاد شد اما این بار مدافع های اتلتیکو اجازه گلزنی به او نداند. بارسلونا در دقایق پایانی بازی را در اختیار داشت و نمی خواست برای دومین هفته پیاپی شکست بخورد. در نهایت این تیم به هدفش رسید و عثمان دمبله در دقیقه ۸۹ گل مساوی را به ثمر رساند. در وقت های اضافه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

بارسلونا ۲۵ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. از طرفی اتلتیکو با ۲۴ امتیاز به جایگاه دوم صعود کرد. سویا اگر در بازی فردا پیروز شود می تواند صدرنشین جدید لالیگا لقب بگیرد.

ایسنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین