کد خبر: ۵۵۸۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

تساوی پرسپولیس و تراکتورسازی در نیمه نخست

تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در پایان نیمه نخست به تساوی رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه نخست بدون این که توپی از خط دروازه‌ها رد شود، مساوی شد.

بازی را تراکتورسازی هجومی‌تر آغاز کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه توسط بازیکنان این تیم روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد.

در دقیقه ۹ شوت منشا از پشت محوطه جریمه اولین موقعیت جدی مسابقه را رقم زد اما این توپ در دو مرحله توسط فروزان دفع شد.

در دقیقه ۲۸ گادوین منشا در داخل محوطه جریمه می‌توانست در موقعیت جدی گلزنی قرار گیرد اما مدافع تراکتورسازی با تکلی به موقع، مانع از گلزنی او شد.

در دقیقه ۳۷، علی‌ علیپور با سانتر منشا در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲، حرکات تاکتیکی و تیمی تراکتوری‌ها، دژاگه را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما ضربه آرام و زمینی او توسط بیرواند جمع شد.

در دقیقه ۴۴، ضربه ایستگاهی بشار رسن، زیباترین صحنه بازی را رقم زد و درحالی که شوت او به گوشه دروازه می‌رفت، محسن فروزان با شیرجه‌ای تماشایی، توپ را دفع کرد.

ترکیب تراکتورسازی: محسن‌ فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی‌ مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان و سوگیتا، اشکان دژاگه

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، علی علیپور و گادوین منشا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین