کد خبر: ۵۵۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
در شبی که عادل معمار شد؛

اعتراف تلخ فردوسی پور/ "پرسپکتیو" نقطه گریز پرسپولیس را بست

فردوسی پور در این برنامه ۹۰ با استفاده از علم ریاضی، محاسبات و هنر نشان داد که گل احسان حاج صفی به سرخپوشان در شرایط سالم به ثمر رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور شب گذشته از شبکه ۳ سیما پخش شد که این برنامه یک فرق عمده با برنامه های قبلی ۹۰ داشت.

با توجه به بازی این هفته لیگ بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید و یک صحنه مشکوک در این بازی بود، فردوسی پور در این برنامه با استفاده از علم ریاضی، محاسبات و هنر نشان داد که گل احسان حاج صفی به سرخپوشان در شرایط سالم به ثمر رسیده است. نکته جالب درخصوص این برنامه استفاده فردوسی پور‌ از این علم محاسبات برای ثابت کردن سالم بودن گل حاج صفی بود و این در حالی صورت گرفت که قبل از این هیچگاه این برنامه برای صحنه های حساس بازی های دیگر از  قانون "پرسپکتیو" و "کالیبره" استفاده نکرده بود. هرچند رفعتی در تماس تلفنی با این برنامه همچنان تاکید داشت که این صحنه آفساید بوده است.

نکته جالب توجه اینکه فردوسی پور زمانی که بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را گزارش می کرد درخصوص صحنه گل حاج صفی با قاطعیت اعلام کرد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و همین موضوع واکنش تند تیم های رقیب پرسپولیس در فضای مجازی را به دنبال داشت.


برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین