کد خبر: ۵۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

کشف کلکسیون موادمخدر از یک مزدا

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 208 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: این قاچاقچیان مقادیری از چند نوع موادمخدر از حمله هروئین، تریاک، حشیش و چنده ماده دیگر را با خود همراه داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار روح الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: اقدامات گسترده اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان به شناسایی تعدادی قاچاقچی موادمخدر انجامید که قصد داشتند محموله‌ای سنگین را از جنوب به مرکز کشور منتقل کنند.

وی از هماهنگی‌های انتظامی و قضایی با کرمان و اشراف کامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی پلیس کرمان در مسیر تردد قاچاقچیان مستقر شدند.

این مسئول انتظامی به تعقیب و گریز گشت های انتظامی و قاچاقچیان و زمین گیر شدن سوداگران مرگ اشاره کرد و افزود: در این علمیات ضربتی دو دستگاه خودرو توقیف و 2 قاچاقچی دستگیر شدند. در بازدید از مزدای توقیفی متهمان 208 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 110 کیلو و 900 گرم تریاک، 81 کیلو و 300 گرم حشیش، 14 کیلو و 800 گرم هروئین و یک کیلو نیز سایر مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بر مبارزه مستمر و قاطعانه پلیس با سوداگران مرگ تاکید و تصریح کرد: بی تردید این مبارزه با همراهی و مشارکت مردم قدرت بیشتری می‌یابد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین