کد خبر: ۵۵۹۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی: نامه به رهبری کار طیف انحرافی نبود/درباره انتشار نامه مقداری عجله شد!

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه مجمع عدالتخواه دانشگاه تهران در انتشار نامه اخیر خود عجله کرده‌اند؛ گفت: جنبش عدالتخواه 17 سال است فعالیت می‌کند و همواره موضع ما نسبت به رهبری جامعه مشخص بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره نامه اخیر مجمع عدالتخواه دانشگاه تهران و ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه این نامه توسط طیف انحرافی نوشته است، گفت: چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و اینکه برخی جریانات تلاش دارند چنین برچسب‌هایی بزنند را پای غرض ورزی‌های قدیمی می‌گذاریم.

صبوری تاکید کرد: اخیرا اسم یکی از دانشجویان به عنوان عضو شورای جنبش عدالتخواه یا تشکل آرمان مطرح شده که اصلا ما چنین فردی را ما نمی‌شناسیم، بعدا هم که پیگیری کردیم دیدیم این دانشجو مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده که با استناد به این مطلب گفته‌اند که احمدی‌نژادی‌های جنبش چنین نامه ای را نوشته‌اند، در صورتیکه چنین چیزی اصلا وجود ندارد و ما هم اگر این موضوع اصلاح نشود آن را پیگیری خواهیم کرد.

این فعال دانشجویی یادآور شد: ما ضمن اینکه امروز از اصلاح‌طلب و اصولگرا ناسزا می‌شنویم، بیشترین ناسزا را هم از جریان موسوم به بهاری می‌خوریم و ما وجود فردی یا پایگاهی از این جریان در جنبش عدالتخواه را به شدت تکذیب می‌کنیم.

وی درباره نامه منتشر شده تشکل آرمان هم ادامه داد: این نامه توسط تشکل آرمان دانشگاه تهران نوشته شده، البته همانگونه که گفتیم لحن این نامه می‌توانست بهتر باشد ولی جدای این وقتی قرار است یک نامه‌ای تحلیل شود باید ابتدا ببینید این نامه توسط چه نهادی منتشر شده و نگاه آن نسبت به موضوع مطرح شده چگونه است.

صبوری گفت: جنبش عدالتخواه الان حدود 17 سال است که فعالیت می‌کند و همواره موضع ما نسبت به رهبری جامعه مشخص بوده است. از جریان معاند توقعی نداریم ولی از جریانات داخلی که همدیگر را می‌شناسیم و با مواضع ما آشنا هستند بیان برخی مطالب عجیب است.

وی ادامه داد: درباره انتشار نامه مقداری عجله شد و البته لحن نامه هم باید مورد توجه قرار می گرفت. رهبر معظم انقلاب همواره به صورت منظم و برخلاف بسیاری از مسئولان با دانشجویان جلسه دارند و علاوه بر آن در دانشگاه‌ها هم دیدارهایی داشته‌اند، حرف تشکل ارمان هم این بود که ما می‌خواهیم به مناسبت 40 سالگی انقلاب و روز دانشجو میزبان شما در دانشگاه باشیم. 

این فعال دانشجویی گفت: دشمن تلاش دارد از هر مسئله‌ای برای رسانه‌های خود سوژه بسازد تا بتواند از آنه بهره‌برداری کند، متاسفانه غیر از  رسانه‌های خارجی خیلی از جریانات داخلی؛ غرض‌ورزانه تلاش کردند این نامه را باب‌ میل خودشان تفسیر و تحلیل کنند.

وی ادامه داد: جریان عدالت‌خواه دانشجویی هیچ‌گاه از خطوط انقلابی خود عبور نمی‌کند، این جریان همان‌طور که در دهه قبل بوده ادامه پیدا خواهد کرد و این خیال که این جریان پادوی آنها شده  و خوراک خبری برای آنها تهیه کند، یقیناً باطل بوده و اگر کسی بخواهد از این طریق با جنبش عدالت‌خواه دانشجویی نسبتی برقرار کند کاملاً دور از ذهن است چراکه این موضوع مسئله کاملاً خیال‌پردازانه‌ای است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی تاکید کرد: نسبت جنبش عدالتخواه، با امام(ره)  با رهبری معظم انقلاب کاملاً مشخص و شفاف است دفتر این اتحادیه در دانشگاه تهران هم بارها اعلام کرده اینکه برخی جریانات مسائل و مشکلات را به رهبری انقلاب نسبت می‌دهند، آدرس غلط دادن است و بارها موضوع خود را درمورد جایگاه رهبری بیان کرده‌اند، به همین دلیل برای پی بردن به نگاه تشکل آرمان بهتر بود به مواضع کلی این تشکل نگاه می‌شد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین