کد خبر: ۵۵۹۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

واکنش ستاد اطّلاع‌رسانی دولت به اظهارات محسن رضایی درباره نفوذی‌ها

دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور طی نامه‌ای از دبیر مجمع تشخیص خواست مدراک خود درباره وجود نفوذی‌های آمریکا در بدنه دولت را ارائه کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پی اظهارات اخیر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت مبنی بر وجود نفوذی‌های آمریکا در وزارتخانه‌ها، دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، براساس گزارش کارگروه حقوقی و قضایی این ستاد، در نامه‌ای به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار ارائه مستندات ادعای وی شد.

در نامه دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، با یادآوری تشکیل این ستاد بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی؛ از اهداف این ستاد که در بند «الف» ماده «1» و بند «ج» ماده «7» ابلاغیه ریاست جمهوری آمده، «حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه و تقویت اعتماد عمومی و جلب مشارکت و حمایت مردم از تصمیمات مسئولان نظام در حوزه اقتصادی» و جلوگیری از بروز ناامنی ذهنی و روانی در عرصه های اقتصادی و ثبات آفرینی در جامعه اعلام شده است.

دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در نامه‌ای به محسن رضایی درخواست کرد، مستندات و اطلاعات مربوط به حضور نفوذی‌ها در وزارتخانه ها و میزان کیفیت تاثیر آنها بر اقتصاد کشور، به منظور بهره برداری های قانونی و پیگیری‌های لازم، به دبیرخانه ستاد ارسال شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین