کد خبر: ۵۵۹۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

مرگ 2 دانشجوی دختر و پسر در مسیر کنسرت

ساعت 19 و 30 شب گذشته یک دانشجوی دختر و یک دانشجوی پسر دانشکده عمران دانشگاه سمنان در مسیر به سوی سالن فجر نمایشگاه بین المللی سمنان و کنسرت شبانه یکی از خوانندگان دچار حادثه شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر روابط عمومی دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان جزئیات بیشتری از حادثه مرگ این دو دانشجو در سمنان اظهار کرد: شب گذشته با تماس تلفنی مردمی به اورژانس سمنان، همکاران اورژانس سمنان حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه در صحنه حاضر می شوند.    

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ مهدیان افزود: این دو مصدوم حدود ساعت 20 شب گذشته با علائم هوشیاری بسیار پایین و ترومای شدید تحویل اورژانس بیمارستان کوثر می شوند و چند ساعت بعد به علت شدت جراحات متأسفانه فوت می‌کنند. متأسفانه راننده پس از حادثه متواری شده است که تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار دارد.

سرهنگ تقی کبیری، رئیس پلیس راه سمنان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: حادثه شب گذشته ساعت 20 و 20 دقیقه اتفاق افتاد و در این حادثه یک دانشجوی دختر 21 ساله اهل اصفهان و یک دانشجوی پسر 20 ساله اهل تهران به علت برخورد شدید با خودروی سواری فوت شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر یک جاده سمنان – دامغان محدوده دانشگاه سمنان اتفاق افتاده است،  افزود: این دو دانشجو به علت شدت جراحات و ضربه شدید به سر دچار ضربه مغزی شدند که سریعاً توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان کوثر سمنان منتقل می‌شوند و حوالی ساعت 3 بامداد فوت می‌کنند.

مهدیان با اشاره به متواری شدن راننده گفته، خودرو احتمالا سواری بوده و براساس نظر کارشناسان پلیس، عدم توجه به جلو توسط راننده علت احتمالی حادثه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین