پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۵۵۹۷۷۸
۱۵:۲۴
۱۳۹۷/۰۹/۰۹

خودکشی مرد ۳۵ ساله از روی پل طبیعت

مرد جوان از روی پل طبیعت به پایین پرید به زندگی خود پایان داد.
۱۵:۲۴
۱۳۹۷/۰۹/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز،
دقایقی قبل مرد 35  ساله‌ای که محمد مهدی نام دارد از روی پل طبیعت تهران دست به خودکشی زد.این مرد با پریدن از روی پل طبیعت و سقوط در بزرگراه مدرس به زندگی خود پایان داد.
رکنا 
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha