کد خبر: ۵۵۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

دایی: زمین خراب پدر ما را در آورده است/ در روال بدی قرار داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در روز بدمان نیز می‌توانستیم گل دوم را به استقلال خوزستان بزنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و استقلال خوزستان از ساعت 15:15 به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این دیدار در ورزشگاه دستجردی  برگزار شد.

علی دایی سرمربی تیم سایپا در پایان این دیدار گفت: فکر کنم ما نیمه  اول را خوب شروع کردیم و بهتر از تیم حریف بودیم. می‌توانستیم راحت تر و بهتر نیمه اول را به پایان برسانیم. متاسفانه نیمه دوم باید بگویم که استقلال خوزستان بهتر از ما بازی کرد. ما دو بازی است که بد بازی می کنیم. ما در همین بد بازی کردن هم گل دوم را می‌توانستیم بزنیم. 

استقلال اهواز نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد و ممتاسفانه نتوانستیم در خانه خودمان استقلال اهواز را ببریم. باعث شد که با صدر جدول فاصله ما زیاد شود. باید ایراداتمان را رفع کنیم بازی مکهمی را در جام حذفی در آبادان داریم. برای ما خیلی مهم است. تلاش می کنیم تیم را جمع و جور کنیم. تیم ما چند بازی است در روال بدی قرار دارد. تا حدودی توانستیم کار ا انجام دهیم. زمین خراب پدر ما را در آورده است. از باشگاه خواسته‌ایم تا زمین بازی عوض شود. اینا دلیل نمی شود که مقابل استقلال خوزستان یک نیمه را از دست بدهیم و باید ایرادها را برطرف کنیم.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین