کد خبر: ۵۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۱
ستاره یووه یکشنبه در جام حذفی عربستان

ندود به الاتحاد پیوست!

آفتاب‌‌نیوز : بر این اساس روزنامه‌های عربستانی گزارش دادند انتقال پاول ندود هافبک میانی یوونتوس به باشگاه الاتحاد عربستان قطعی شده است. 

به گزارش خبرگزاری فوتبال منصور بلوی در یک کنفرانس خبری تاکید کرد که به دنبال دو بازیکن خارجی دیگر است و می‌خواهد دیگر ستاره‌های الاتحاد در حد و اندازه‌های فیگو باشند.

وی در این خصوص اظهار داشت:" ما با یک بازیکن دیگر به توافق نهایی رسیده‌ایم و قرار است این ستاره که در خط میانی بازی می‌کند روز یکشنبه آینده در جام حذفی مقابل الوحده پیراهن تیم جدیدش را بر تن کند. 

پیش از این می‌گفتند انتقال فیگو به الاتحاد واقعیت ندارد و حالا این موضوع را ثابت کردیم. منتظر دومین ستاره هم باشید در حالی که ستاره سوم در راه است." 

روزنامه الیوم عربستان در این خصوص نوشت : " هرچند بلوی اشاره مستقیمی به نام ندود نکرده اما همه به خوبی می‌دانند که توافق نهایی با هافبک اهل جمهوری چک صورت گرفته و این بازیکن تا پایان فصل جاری به مدت 6 ماه در اختیار الاتحاد خواهد بود هرچند رقم قرارداد وی فاش نشده است." 

روزنامه الشرق الوسط نیز با تایید این خبر نوشت:" منابع معتبر از داخل باشگاه الاتحاد خبر دادند که هافبک سرشناس این تیم ندود است و حتی در بازی با الوحده پیراهن الاتحاد را بر تن خواهد کرد. مذاکرات با یکی از مهاجمان سرشناس تیم ملی برزیل هم آغاز شده که گفته می‌شود او هم یک بازیکن سرشناس و صاحب نام است." 

روزنامه آس در همین حال گزارش داده که مسئولان الاتحاد به دنبال جذب رونالدو هستند. دو روزنامه عربستانی الوطن و الریاض نیز به این اخبار اشاره کرده‌اند و البته الریاض تاکید کرده که حضور ندود در باشگاه الاتحاد کاملا قطعی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین