کد خبر: ۵۶۰۳۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
آگهی

دلایل ادامه تحصیل و زندگی در اتریش

شاید باورش سخت باشد اما شهر وین در سال 2017 توسط سازمان مشاوره Mercer یک شهر با کیفیت بالا در سطح جهانی رتبه بندی شد.که این امر برای هشتمین بار اتفاق افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاید برای شما که به دنبال ادامه تحصیل هستید و گزینه هایی مانند تحصیل در آلمان، تحصیل در سوئد، تحصیل در کانادا و تحصیل در اتریش هستید، داشتن دلایل کافی جهت انتخاب یکی از گزینه ها بهترین راهنما باشد. در این مقاله سعی داریم تا دلایل انتخاب اتریش بعنوان مقصد شما را معرفی نماییم.

1-کیفیت زندگی 

شاید باورش سخت باشد اما شهر وین در سال 2017 توسط سازمان مشاوره Mercer  یک شهر با کیفیت بالا در سطح جهانی رتبه بندی شد.که این امر برای هشتمین بار اتفاق افتاد.

دلایل ادامه تحصیل و زندگی در اتریش

2- امنیت اجتماعی

کم بودن میزان جرم و جنایت مسبب امنیت این کشور شده است. که از طرفی زیر ساخت های تفریحی مناسب و هیجان انگیز کمک بزرگی برای پرکردن اوقات فراغت مردم اتریش کرده است.

3- چشم انداز بی نظیر 

اتریش یک کشور دارای محدوده ی وسیعی از مناظر مختلفی است که از جمله دشت های وسیع و دریاچه های بزرگ و کوه های آلپ وحتی دسترسی به بزرگترین دریاچه ی اروپا به زیبایی این مناطق افزوده است.

4- ورزش 

بیشتر ورزش های مودعلاقه ی مردم در این کشور یافت میشود از جمله : اسکی , هاکی روی یخ ,فوتبال , دوچرخه سواری و شنا که برای اوقات فراغت دانشجویان نیز گزینه ی مناسبی است.

5- معماری

شاهکارهای معاصر, معماری آثار هنری , ساختمان های امپریالیستی و چشم انداز های متنوع خیره کننده ی این کشور با وجود معماران برجسته تاثیر زیادی بر روی نمای ظاهری اتریش دارد. 


تجربیات دانش آموزان و دانشجویان در مورد دوره های تخصصی ویژه همچنین تنوع فرهنگی و فرصت شغلی برای دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در این کشور دارند قابل توجه است.که تاکنون برای همگان در کنار آموزش شیرین و دوست داشتنی بوده است.

شرایط پذیرش دانشگاه های اتریش
مدارک :
1-پاسپورت
2-کارت شناسایی 
3-سطح Aزبان
4-دیپلم دبیرستان یا گواهینامه ی معادل آن 
5-نمرات سال گذشته ی متقاضی
6-فرم ثبت نام 
7-فرم درخواست برای پذیرش 
8-فرم آمار 
9-اسناد دانشجویی به همراه عکس
10-رسید بانکی جهت اعلام پرداخت هزینه ی هر ترم

نکته :تمامی این موارد باید اصل و به همراه ترجمه ی آلمانی ارسال شوند .که توسط آژانس نمایندگی اتریش تایید شود.

نکته :شما در ابتدا فرم پذیرش دانشگاه های اتریش را از سایت دانشگاه اتریش دانلود کرده و پس از تکمیل آن را به اداره ی پذیرش ارسال کنید.

درخواست ویزای اتریش 

برای درخواست ویزا ابتدا باید مدارک لازم را به دانشگاه یا دانشگاه های علمی کاربردی اتریش ارسال کنید.که این درخواست باید به مقامات نمایندگی اتریش و همچنین به موسسه ی آموزشی ارسال شود.

یک نکته ای که باید توسط متقاضی رعایت شود زمان ارسال درخواست است .که باید حتما به موقع ارسال شوند.همچین شما باید زمان حمل و نقل را در نظر بگیرید که ممکن است زمانی مشخص را به خود اختصاص دهد.که این اولین اقدام یک دانشجو است پس حتما باید حساسیت خاصی نسبت به درخواست خود داشته باشد.

تاریخ پایان درخواست پذیرش در اتریش 

تمام اسناد باید تا 1 سپتامبر  برای ترم زمستان و 1فوریه برای ترم تابستان به دانشگاه ارسال شود.که متاسفانه این مهلت تمدید نمیشود .پس مدارک و فرم را در اسرع وقت ارسال کنید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ادامه تحصیل در سوئد، آلمان، کانادا، اتریش و همچنین دریافت انواع ویزا اعم از ویزای کانادا با کارشناسان شرکت اسپید آروین تماس بگیرید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
ایا در مقطع دکتری هم در اتریش پذیرش دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
ایا در مقطع دکتری هم در اتریش پذیرش دارند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین