کد خبر: ۵۶۰۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

احساس می‌کنیم رییس جمهوری از اهداف خود کیلومترها دور مانده است

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد شاهرود خطاب به روحانی گفت: احساس می‌کنیم رئیس جمهور به نام تعامل با تمامی ساختار قدرت برای عدم سنگ اندازی آنان و پیشبرد مسیر دولت، عملا از اهداف خود کیلومترها دور مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :
زهرا امینی نماینده انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد شاهرود  طی سخنانی در مراسم 16 آذر در دانشگاه سمنان که با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، خطاب به رئیس جمهوری گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد پس از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی با مشکلات عدیده ای رو به رو شده است. برخوردهای هدفمند با تشکل های منتقد دانشجویی، اخراج استادان مطرح به دلیل مواضع متفاوت و تبدیل دانشگاه به جولانگاهی برای عرض اندام عناصر خارج از دانشگاه، کار را به جایی رسانده است که نام دانشگاه آزاد عملا به پارادوکسی خنده‌دار شده است.

وی افزود: آقای روحانی شما بعد از فوت آقای هاشمی رفسنجانی در قبال انتصابات غیرقانونی دانشگاه آزاد چه کردید؟ ما تشکل های دانشجویی نه تنها یازده نفر، بلکه چندین یازده نفر را به پای صندوق های رای آوردیم و امروز نه تنها آن یازده نفرها، بلکه خودمان هم می پرسیم که تحقق وعده ها چه شد؟

امینی با تاکید بر اینکه نه تنها آنانی که در حصرند، بلکه همه زندانیان سیاسی سال ۸۸ باید آزاد شوند، اظهار کرد: آقای روحانی آیا وعده های اقتصادی را به یاد دارید؟ ثبات بازار ارز، کنترل نرخ تورم، کاهش نرخ بیکاری و ... . امروز کار به جایی رسیده است که بانگ اعتراض کارگران هفت تپه وفولادگران خوزستان به گوش می‌رسد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: آقای رئیس جمهور  جان کلام ما و بسیاری از کنشرگران اجتماعی و سیاسی و سازمان های مردم نهاد از شما به طور روشن و صریح این است که ما احساس می‌کنیم رئیس جمهور به نام تعامل با تمامی ساختار قدرت برای عدم سنگ اندازی آنان و پیشبرد مسیر دولت، عملا از اهداف خود کیلومترها دور مانده است.

وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور نه تنها از مشکلات سخن نمی‌گوید، بلکه از کنار آنان به راحتی می گذرد، گفت: این موضوع سبب ریزش پایگاه اجتماعی دولت می شود، اما هنوز هم وقت برای پاسخ‌گویی هست.

امینی با اشاره به مطالبات دانشجویان از رئیس جمهور پیشهاد پیگیری مطالبات دانشجویان و تشکیل کمیته‌ای برای ارتباط مستقیم دانشجویان با رئیس جمهور و ارائه پیشنهاد بازنگری در قانون اساسی را مطرح کرد و گفت: همچنین با همکاری مجلس می توان در موارد لازم اقدام به برگزاری رفراندوم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ما مشکلات شما را می دانیم و می دانیم که زیر فشارهای سنگین داخلی و خارجی هستید و از تلاش های دولت جهت اصلاح امور آگاهیم و تلاش های شما را مانند مخالفانتان هیچ نمی انگاریم، اما بدانید که کنار گذاشتن کسانی که در دولت هستند و اعتقادی به راه و وعده‌های دولت ندارند، کمترین درخواست همه حامیان شماست.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین