کد خبر: ۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۵ - ۱۵:۲۷
در پاسخ به اظهارات انبارلویی مطرح شد:

واکنش جناح راست به تغییرات موتلفه

آفتاب‌‌نیوز : «مریم بهروزی» دبیرکل جامعه زینب(س) از تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در این رابطه اظهار داشت: تشکل‌های 14گانه عضو جبهه پیروان براساس اساسنامه و مراسنامه این جبهه با یکدیگر ارتباط و تعامل دارند بنابراین هرگونه تغییر در این روابط منوط به تشکیل کنگره و تغییر اساسنامه و مرامنامه است. 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: روابطی که تاکنون بین اعضای جبهه پیروان جاری بوده بر اساس همین اساسنامه و مراسنامه بوده است. 

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص برخی تحلیل‌ها مبنی بر اینکه حزب موتلفه نقش پدرخواندگی در میان اعضای این جبهه را برعهده دارد، گفت: این تحلیل‌ها صحیح نیستند زیرا ما در جبهه پیروان پدر و مادر و برادر و خواهر نداریم. بهروزی تصریح کرد: تمام تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری یکسان هستند و تصمیمات اتخاذ شده هم عادلانه هستند. 

همچنین «احمد کریمی اصفهانی» دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار (دیگر تشکل عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری) در این رابطه، گفت: حزب موتلفه اسلامی تاکنون همواره پای ثابت تصمیم‌گیری‌های جبهه بوده و به حمدالله مشکلی هم در ارتباط با دیگر احزاب و تشکل‌های آن نداشته است. 

وی در گفت‌وگو با آفتاب، تغییرات موتلفه را در راستای «فعال‌تر» شدن آن دانست و در عین حال اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی باید با گروه‌ها و احزاب بیشتری تعامل داشته باشد و برای دستیابی به این هدف باید فعال‌تر باشد. 

کریمی با توصیف موتلفه به «حزب ارزش‌ها» گفت: بعضا سخنان اخیر دبیرکل و مسئولین این حزب تحت عنوان تصمیم موتلفه برای دست کشیدن از ارزش‌ها تعبیر شد اما این تصور غلط است زیرا حزب موتلفه اسلامی قبل از هر چیزی یک حزب ارزشی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین