کد خبر: ۵۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

پدیده ۲ – ماشین‌سازی ۲/ شاگردان یحیی هرچه زدند به در بسته خوردند

پدیده و ماشین سازی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
 پدیده و ماشین سازی امشب (جمعه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

در این دیدار زیبا و مهیج، دو تیم از همان ابتدا بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند که اولین گل سهم پدیده بود که در دقیقه ۳ به ثمر رساند. در این صحنه امین قاسمی‌نژاد روی پاس مسعود ریگی شوت سرکشی به سمت دروازه ماشین سازی زد که فرناندو دخسوس نتوانست کاری از پیش ببرد تا شاگردان گل‌محمدی پیش بیافتند.

پس از آن ماشین سازی تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی کرد که در نهایت پیمان بابایی روی یک ضربه کرنر در دقیقه ۳۳ گل تساوی را به ثمر رساند. با این حال پدیده عقب ننشست و توانست در دقیقه ۳۹ روی ارسال محمد قاسمی نژاد و ضربه سر دقیق حسین مهربان گل دوم پدیده به ثمر رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم ماشین سازی برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد تا این که در دقیقه ۵۲ گل تساوی شاگردان رضا مهاجری به ثمر رسید. در صحنه گل، بازیکنان ماشین سازی ابتدا ضربه کرنر زدند که دروازه‌بان پدیده توپ را دفع کرد اما این توپ دفع شده به فرید بهزاد کریمی رسید و بهزاد کریمی تصمیم گرفت سرضرب، شوتش را بزند اما توپ روی پایش جفت و جور نشد و ارتفاع گرفت با این حال از روی خوش شانسی او، ضربه‌اش دقیق به جایی رفت که حسین کنعانی‌زادگان جلوی دروازه پدیده جایگیری کرده بود تا او دروازه پدیده را باز کند. البته در این صحنه ضربه سر کنعانی‌زادگان در شرایطی وارد دروازه شد که مدافعان پدیده اعتقاد داشتند از خط نگذشته است اما داور چنین نظری نداشت. در صحنه آهسته هم مشخص شد که توپ از خط دروازه عبور کرده است.

پس از به تساوی کشیده شدن بازی، شاگردان گل‌محمدی فشار زیادی روی دروازه ماشین سازی آوردند و حتی در دقایقی از بازی انتحاری بازی کردند اما در رسیدن به گل ناکام بودند تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

به گزارش ایسنا،با این نتیجه پدیده ۳۰ امتیازی و صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد و ماشین‌سازی هم با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین