کد خبر: ۵۶۱۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

آخرین وضعیت اصلاحات قانون انتخابات مجلس خبرگان/زمان اجلاس آینده مجلس خبرگان

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نوشت: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه امروز این هیئت ، بندهایی از اصلاحات پیشنهادی درباره قانون انتخابات مجلس خبرگان به تصویب رسید و بررسی دیگر بندها به جلسات بعد موکول شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه امروز این هیئت ، بندهایی از اصلاحات پیشنهادی درباره قانون انتخابات مجلس خبرگان به تصویب رسید و بررسی دیگر بندها به جلسات بعد موکول شد.

آیت الله سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه عصر امروز این هیئت افزود: شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگیهایی داشته باشند بخشی از موارد مرتبط به قانون انتخابات مجلس خبرگان است که در باره آنها تجدیدنظر و در اجلاس سالانه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود .
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جلسه امروز زمان اجلاس بعدی مشخص شد گفت: 27 دی ماه جلسه مشترکی بین هیئت رئیسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس سالانه نیز 21 و 22 اسفند برگزار خواهد شد.

آیت الله خاتمی درباره دغدغه اعضا در خصوص مسائل کلان کشور نیز گفت: در این جلسه تاکید شد که باید مراقب دسیسه های دشمنان در مقطع کنونی بود دسیسه هایی که درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف نهادهای قانونی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان درباره مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی دغدغه دارند و در همین زمینه از هدایت مسائل کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری بویژه تشکیل شورای عالی هماهنگی سران قوا و نیز موضوع نظارت به ویژه در دادن مجوز به رئیس قوه قضاییه قدردانی کردند.

آیت الله خاتمی در پایان گفت: ده نفر از اعضای مجلس خبرگان پیشنهادی به هیئت رئیسه داده اند که از این پس در پایان هر اجلاس علاوه بر بیانیه، قطعنامه هم صادر و روی یک موضوع تمرکز و از دستگاه ها مطالبه گری شود که این موضوع را در اجلاس بعدی به رای خواهیم گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین