کد خبر: ۵۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

آیا بررسی موضوع آموزشهای جنسی کودکان در شورای عالی انقلاب فرهنگی،در راستای سند2030 است؟

معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهوری طرح دوباره سند2030 را از سوی برخی افرادیک بازی کاملاً سیاسی توصیف کرد که برخی با آن می‌خواهند دولت را ناکارآمد و تابع دستورالعمل‌های خارجی نشان بدهند.
آفتاب‌‌نیوز :
معصومه ابتکار با اشاره به حرکت دولت بر مدار قانون اساسی، اصول حضرت امام و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، گفت: البته ممکن است بخش‌هایی از اصول ما با سندهای خارجی همخوانی داشته باشد، به عنوان مثال، امام(ره) گفتند زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند، آیا منتقدان امروز دولت بازهم ادعا خواهند کرد که بلاتشبیه، امام(ره) هم براساس دستورالعملی مغایر مقررات دین مبین اسلام صحبت کرد؟ آیا می‌شود چنین چیزی گفت؟ اگر ما امروز روی این مبانی حرکت کنیم، آیا می‌توان گفت که اینها از جای دیگری گرفته شده است؟

معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهوری  ادامه داد: یکی از موضوعات سند 2030 آموزش خودمراقبتی و آموزش لازم جنسی برای کودکان و نوجوانان است، از قضا براساس ضرورتی که همان جریان منتقد تشخیص داده، این مسأله اکنون در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی است، در این صورت آیا کسی می‌تواند مدعی شود که شورای عالی انقلاب فرهنگی هم براساس سند 2030 این مسأله را در دستور کار خود قرار داده، یا اینکه نیاز جامعه این طور اقتضا می‌کرد؟

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین