کد خبر: ۵۶۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۱:۳۶
محمدحسن انصاری فرد :

اختلافات دنیزلی و استیلی قابل حل بود

آفتاب‌‌نیوز : *در شروع مجدد تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت تیم را چگونه ارزیابی می‌كنید؟
متأسفانه دور جدید تمرینات تیم با بروز برخی مسائل در كادر فنی همراه شد و همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داد اما نكته امید بخش‌ این بود كه برخی از مصدومان به تیم برگشته‌اند و ‌این می‌تواند كمبود بازیكن كه در چند بازی پایان نیم فصل اول دردسرساز شده بود را مرتفع سازد. با ‌این وجود پرسپولیس همچنان به واسطه مصدومیت و محرومیت بازیكنان آسیب می‌بیند چرا كه در یك جمع بندی كلی پرسپولیس در اولین بازی دور برگشت مقابل ابومسلم حداقل 6 بازیكن اصلی خود را در اختیار ندارد . 

ما امیدواریم تیم در شرایطی قرار بگیرد كه مربیان بتوانند مثل آغاز فصل تمامی ‌نفرات را در اختیار داشته باشند و مجبور به انتخاب یك تركیب مصلحتی و اجباری نشوند. به اعتقاد ما پرسپولیس در نیم فصل اول علاوه بر اشتباهات داوری ، كم دقتی و بدشانسی در نواختن ضربات نهایی به واسطه آسیب دیدگی بازیكنان خود لطمه خورد، به گونه‌ای كه جابجایی‌های اجباری و قرار گرفتن هافبك‌ها و حتی مهاجمان در خط دفاعی تیم را از فرم اصلی خارج كرد. 

* ماجرای اختلاف نظر مصطفی دنیزلی و حمید استیلی چه بود؟ فكر می‌كنید ‌این موضوع قابل حل و فصل باشد؟
در‌ این‌باره اتفاقات زیادی در كنار هم قرار گرفت تا كار به‌این مرحله برسد. به هر حال آقای دنیزلی نظراتی داشتند و بنده هفته گذشته نیز جلسه‌ای با استیلی داشتم. در نهایت مقرر شد در بازگشت دنیزلی از تركیه نشست سه جانبه‌ای بین من و آنها برگزار شود تا به نوعی با رفع سوء تفاهمات و ابهامات همه چیز به حالت اولیه برگردد.

این موضوع به اعتقاد بنده قابل حل بود اما متأسفانه روز جمعه و درپی عدم حضور استیلی در تمرینات موضوع به رسانه‌ها كشیده شد. 

با‌ این وجود صبح روز شنبه به كارگران رفتم تا علاوه بر بررسی وضعیت تیم درباره ‌این موضوع مهم و اساسی با آقای دنیزلی صحبت كنم. سرمربی تیم هم مثل ما تعجب كرده بود كه چرا چنین موضوعی به رسانه‌ها كشیده شده. ‌ایشان از مصاحبه‌های آقای استیلی هم گله‌مند بود. 

با‌ این وجود وقتی از‌ایشان خواستم روز دوشنبه جلسه‌ای سه جانبه برگزار شود مخالفتی نداشتند اما حمید استیلی به واسطه ناراحتی از انتشار خبر اخراج از پرسپولیس در صداوسیما با یكی از خبرگزاری‌ها مصاحبه كرد و علیه دنیزلی مسائلی را عنوان كرد تا امكان هرگونه مذاكره‌ای به حداقل برسد. 

با‌ این وجود شنبه شب با حمید استیلی صحبت كردم و تأكید كردم اگر كار به رسانه‌ها كشیده نمی‌شد می‌توانستیم با برگزاری یك جلسه سه جانبه در روز شنبه همه چیز را حل كنیم. 

*‌ آیا اخراج استیلی صحت دارد؟
نه، اصلاً‌اینگونه نبوده. بنده تأكید می‌كنم اگر روز شنبه ‌این وضوع در رسانه‌ها منتشر نمی‌شد احتمال‌ اینكه سوء تفاهمات بوجود آمده بین طرفین در یك نشست برطرف شود وجود داشت. به هرحال باید تأكید كنم كه لفظ اخراج زیبنده نام بازیكن با تعصب و مربی زحمت‌كش پرسپولیس در سالهای گذشته نبوده و نیست. 

ما به توان مربیگری حمید استیلی هم اعتقاد داریم و من مطمئن هستم او در‌ آینده جزو مربیان موفق فوتبال كشورمان خواهد بود. با ‌این وجود تنها گلایه من از استیلی‌ این است كه او نباید بعد از‌این اتفاقات درباره دنیزلی كه مربی او بوده ‌اینگونه اظهار نظر كند. مطرح كردن ‌این موضوع كه دنیزلی توهین یا بی‌احترامی ‌كرده اصلاً جالب نیست. 

چنین موضوعی درباره آقای دنیزلی قبلاً نیزاز سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده بود. به هر حال بنده چنین مسأله‌ای را تكذیب می‌كنم و معتقدم دنیزلی مربی سخت گیری است و برخی سخت گیری او در امور تیم را با واژه توهین یا بی‌احترامی‌ همراه می‌كنند. در همین راستا بنده از دنیزلی و حتی حمید استیلی خواسته‌ام درباره اختلافات بوجود آمده مصاحبه نكنند تا تیم آرامش خود را از دست ندهد. 

* سفر یك روزه شما به امارات چه نتایجی در بر داشت؟
با یكی از مسئولان باشگاه الشباب درباره وضعیت اولادی مذاكره كردیم. ما همچنان تلاش می‌كنیم تا با حل مشكل خروجی اولادی او را در اختیار تیم الشباب قرار دهیم. 

درباره برگزاری یك دیدار تداركاتی با تیم الوصل هم توافق اولیه حاصل شد و در صورتی كه بخشی از هزینه‌های ‌این بازی از طریق اسپانسر تأمین شود اعضای تیم پرسپولیس سه شنبه شب راهی امارات خواهند شد و بعد از برگزاری بازی دوستانه در روز پنج شنبه به تهران بازخواهند گشت. علاوه براین توافقات دیگری هم با چند شركت متعبر انجام داده‌ایم كه امیدواریم تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین