کد خبر: ۵۶۱۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

فتح‌الله‌زاده: دوستی دارم که می‌تواند استقلال و پرسپولیس را با هم بخرد!

علی فتح‌الله‌زاده گفت: چند وقت قبل هم تاکید کردم اگر تمرکز وینفرد شفر را برهم نزنند، آن‌قدر توانایی دارد که تیم را به شرایط خوب برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
استقلال ۳ بازی متوالی را برده، ولی علی فتح‌الله‌زاده تأکید دارد این تیم باید برای نیم‌فصل دوم حتماً تقویت شود. عصر دیروز در مورد مسائل مختلف با مدیرعامل اسبق آبی‌پوشان همکلام شدیم. از شرایط استقلال گرفته تا خصوصی‌سازی و البته حرف‌های قلعه‌نویی!

استقلال چند هفته است که حریفان را یکی پس از دیگری می‌برد.
چند وقت قبل هم در مصاحبه با خبرورزشی گفته بودم که اگر تمرکز وینفرد شفر را برهم نزنند، آن‌قدر توانایی دارد که تیم را به شرایط خوب برساند. این چند هفته دیگر خبری از دستیار جدید و... نبود و همین آرامش باعث شد استقلال نتایج خوبی بگیرد. البته نباید خودمان را گول بزنیم. من از برد استقلال فوق‌العاده خوشحالم ولی حقایق را هم می‌گویم. این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر و آبروداری در آسیا باید حتماً تقویت شود و ۴، ۵ بازیکن جدید می‌خواهد. به هر حال استقلال بعد از ۵ سال به یک قهرمانی مهم نیاز دارد.

شما ۵ سال قبل می‌گفتید دوستانی دارید که برای خریدن استقلال پای کار هستند. آیا این افراد هنوز هم پای کار می‌آیند؟
بله، هستند. همین الان دوستانی دارم که یکی از آن‌ها می‌تواند استقلال و پرسپولیس را با هم بخرد، ولی باید از منیت‌ها خارج شده و کار جمعی را تمرین کنیم و یاد بگیریم. باید کاری کنیم که فوتبال مایه لذت شود نه باعث ذلت.

روزنامه خبرورزشی 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین