کد خبر: ۵۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای و کشف بیش از ۱۲مورد انواع سرقت در راستای گشت‌های پیشگیری از سرقت در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «مهدی اسماعیلیان» گفت: با فعال کردن گشت‌های ویژه پیشگیری از سرقت توسط  مأمورین پلیس پیشگیری این شهرستان، در حین گشت‌زنی در سطح حوزه موفق شدند ۶ سارق حرفه‌ای را دستگیر و ۱۲ مورد انواع  سرقت را کشف کنند.

وی با اشاره به این‌که مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان مورد نظر شدند، افزود: مأموران در اقدامی غافلگیرانه ۶ نفر سارق حرفه‌ای  که معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: در تحقیقات به عمل آمده ۴ نفر مالخر نیز دستگیر که برای سیر مراحل به کلانتری مرکزی شهرستان دلالت شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان‌شمالی، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:  پس از بازجویی‌های به عمل آمده از سارقان  دستگیر شده، شیوه سرقت خود را اینگونه بیان کردند که در شب‌های پایانی هفته با توجه به خالی از سکنه بودن برخی منازل پس از دق‌الباب از فرصت پیش آمده  سوءاستفاده و از منازل فوق  اقدام به سرقت  می‌کردند و در این راستا نیز با توجه به نداشتن نگهبان در دامداری‌ها اقدام به سرقت ابزارآلات کشاورزی، کابل و احشام می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی  اموال مکشوفه را بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از شهروندان خواست در صورت ترک منزل و یا قصد مسافرت موارد ذیل را مد نظر قرار دهند تا از سرقت منزل پیشگیری کنند، از بسته بودن همه درب‌های ورودی پیش از خروج از منزل اطمینان حاصل کنید، از قراردادن نردبان و چهار پایه در داخل حیاط به‌ویژه کنار دیوارها خود داری کنید، برای درب‌های منزل قفل کتابی تعبیه کنید، حتماً کلید منزل خود را به یک نفر امین برای سرکشی بسپارید، از روشن گذاشتن یک لامپ به‌صورت مداوم در هنگام ترک منزل خودداری کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین