کد خبر: ۵۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

آیت الله مکارم شیرازی: بودجه کمیته امداد افزایش یابد/ روز را با صدقه آغاز می‌کنم

یکی از مراجع تقلید گفت: لازم است تا دولت بودجه کمیته امداد را افزایش دهد زیرا مرتب تعدادی از قشر متوسط وارد قشر ضعیف می‌شوند و این کار کمیته امداد را سنگین‌تر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی غروب سه‌شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره) که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه انجام شد، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد نشان از این  دارد که این مرکز بیشتر مورد اعتماد مردم واقع شده است.

وی افزود: خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد حاکی از  آن است که درجا نمی‌زند و همواره رو به جلو در حرکت است و کارهای خود را توسعه می‌بخشد.

این مرجع تقلید ابراز کرد: در این شرایطی که مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند خدمات کمیته امداد امام خیمنی(ره) بسیار پر ارزش است.

وی افزود: اگر مردم از فعالیت‌های کمیته امداد با خبر شوند در درجه اول کمک‌هایی که می‌کنند بیشتر می‌شود و در درجه دوم پاسخ برخی که می‌گویند کمیته امداد چه کاری می‌کند و این کمک‌ها و پول‌ها کجا رفته است داده می‌شود.

 آیت الله مکارم شیرازی گفت: لازم است تا دولت بودجه کمیته امداد را اقزایش دهد چرا که مرتب تعدادی از قشر متوسط وارد قشر ضعیف می‌شوند و این کار کمیته امداد را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه انسان با خواندن آیت الکرسی و صدقه دادن می‌تواند خطرات را از خودش دور کند، افزود: من هر روز را با صدقه شروع می‌کنم و صدقه می‌دهم و روزی نیست از خانه بیرون بروم  و صدقه ندهم.

سعی می‌کنیم فرا جناحی و فرا مذهبی رفتار کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد ارائه کرد و گفت: از ابتدای امسال ۶۲۰ هزار خانواده جدید تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

پرویز فتاح گفت: سعی ما این است فرا جناحی و حتی فرا مذهبی رفتار کنیم به گونه‌ای که اهل سنت در بلوجستان همان خدمات را دریافت می‌کنند که شیعه ما در قم دریافت می‌کند و این باعث اعتماد بیشتر مردم به ویژه اهل تسنن به ما شده است.
مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین