کد خبر: ۵۶۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

آماده باش ارتش انگلیس برای مقابله با شورش

وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد، ۳۵۰۰ نیروی ارتش برای هرگونه احتمال ناآرامی و آشوب به خاطر عدم توافق در خصوص بریگزیت به حالت آماده‌باش درآمدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با اینکه گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس در جریان مذاکره با ویل کوئینس یکی از اعضای پارلمان انگلیس از حزب توری در مجلس عوام به توضیح این مساله پرداخته بود، وزارت دفاع این کشور اعلام کرد تاکنون هیچ درخواست رسمی را از جانب هیچ یک از نهادهای دولتی درباره استفاده از نیروهای نظامی در صورت بروز عدم توافق در خصوص بریگزیت دریافت نکرده‌ایم.

روزنامه گاردین به نقل از ویلیامسون نوشت: اما آنچه ما انجام می‌دهیم در نظر گرفتن تمامی برنامه‌های احتمالی است و آنچه ما انجام خواهیم داد به حالت آماده‌باش در آوردن ۳۵۰۰ نیروی نظامی از جمله نیروهای عادی و ذخیره برای حمایت از هر یک از نهادهای دولتی در شرایطی است که نیاز داشته باشند.

روز سه‌شنبه کابینه انگلیس موافقت کرد تا به تلاش‌ها برای آماده شدن برای یک سناریوی عدم توافق در خصوص بریگزیت سرعت بخشند و استیو بارکلی وزیر بریگزیت تاکید کرد: در حالی که اولویت دولت همچنان تضمین یک توافق است اما هر دولت مسؤولی باید برای بدترین شرایط آماده باشد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین