کد خبر: ۵۶۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

پروفسور سمیعی: هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم

بیش از صدها صفحه اجتماعی با اسم و عنوان بنده در شبکه های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و واتس راه اندازی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
پروفسور «مجید سمیعی» پزشک و جراح مغز و اعصاب مشهور ایرانی اعلام کرد که هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارد و تمام صفحاتی که به نام او راه اندازی شده اند «جعلی و غیر واقعی» هستند.

پروفسور سمیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در پکن اظهار داشت: بیش از صدها صفحه اجتماعی با اسم و عنوان بنده در شبکه های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و واتس راه اندازی شده است که صراحتا اعلام می کنم هیچ کدام از این صفحات به من تعلق ندارد و همه آنها جعلی است که توسط افراد سود جو راه اندازی شده اند.

وی با اظهار تاسف از راه اندازی چنین صفحات جعلی گفت: این اقدام زشت و ناپسند است و در شان ملت فرهنگی ایران نیست.

پروفسور سمیعی خطاب به کسانی که چنین صفحاتی راه اندازی کرده اند گفت: این افراد لااقل اعلام کنند که جزو طرفداران پروفسور سمیعی هستند و این صفحات را راه اندازی کرده اند نه اینکه این صفحات را مستقیما به بنده ربط دهند.

به گفته وی حتی شرکت ها و کمپانی های اقتصادی نیز به این عرصه ورود کرده اند به طوری که روی سایت ها و شبکه های اجتماعی خودشان، بنر «زندگی نامه پروفسور سمیعی» را می گذارند ولی وقتی مخاطب روی آن کلیک می کند با سایت یا صفحه اجتماعی یک شرکت اقتصادی مواجه می شود.
وی تصریح کرد در هیچکدام از صفحه های اجتماعی عضو نیستم و تنها در یک مقطع کوتاهی و آن هم به خواست خانواده ام یک صفحه اجتماعی در یوتیوب باز کردم ولی بعد از مدت کوتاهی به دلیل تعداد فراوان پیام ها و ناتوانی بنده در پاسخگویی به مسایل مطرح شده، آن را پاک کردم.

این جراح شهیر ایرانی در مورد دلایل عدم راه اندازی صفحه در شبکه های اجتماعی تاکید کرد با توجه به اینکه وقت و فرصت مطالعه و مدیریت چنین صفحاتی را ندارم و از طرف دیگر مردم عزیز کشورمان هم انتظار دارند که به مسایل مطرح شده توسط آنها پاسخ دهم به سراغ این صفحات نرفتم مبادا نتوانم انتظارات مردم را پاسخ دهم.

وی همچنین به صراحتا اعلام کرد هیچ موسسه، نهاد خیریه یا مشاوره ای غیر از مرکز در دست ساخت «تحقیقات علوم مغز و اعصاب ایران» در کشور ندارم و هر کسی که بخواهد به اسم من در کشور نهادی را معرفی کند جعلی و تقلبی است.

پروفسور مجید سمیعی برای گشایش «مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب پروفسور سمیعی در پکن» به چین سفر کرده است.

مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب پروفسور سمیعی در پکن، روز سه شنبه با انجام 12 عمل جراحی زنده برای اساتید جراحی اعصاب چین با حضور پروفسور «مجید سمیعی» پزشک شهیر و نامدار ایرانی آغاز بکار کرد.

این مرکز که جدیدترین و کاملترین مرکز جراحی مغز آسیا است دارای 285 تخت بستری، هشت اتاق عمل جراحی پیشرفته مجهز به تکنولوژی های نوین تصویربرداری و جراحی، 25 تخت ICU و امکانات تشخیصی مدرن است که تحت هدایت و مدیریت پروفسور مجید سمیعی، در کنار بزرگترین بیمارستان آموزشی و درمانی پکن به بهره برداری رسید.

پروفسور سمیعی در سه دهه گذشته نقش بی نظیری در تربیت جراحان مغز و اعصاب چین داشته است به همین دلیل این مرکز جراحی پیشرفته با درخواست دولت چین در شهر پکن توسط پروفسور سمیعی طراحی و اجرا شده است و امروز رسما با انجام 12 عمل جراحی فعالیت خود را آغاز کرد.

همزمان با افتتاح این مرکز، پروفسور سمیعی دو عمل جراحی مغز را به صورت آموزشی برای اساتید و متخصصان مغز و اعصاب چین انجام داد و اساتید نیز از طریق مانیتور بزرگی که در سالن جنب اتاق عمل قرار داشت به صورت زنده از تجربیات پروفسور سمیعی بهره مند شدند.

همچنین بنا به درخواست دولت چین و شهردار شنژن در جنوب این کشور، یک بیمارستان هزار تختخوابی به نام «مرکز پزشکی سمیعی» در شهر شنژن ساخته شده است که سه ماه پیش فاز نخست آن افتتاح شد و ظرف چند ماه آینده نیز اتاق عمل جراحی این بیمارستان راه اندازی می شود.

مرکز بین المللی مغز و اعصاب شهر شنژن نیز با 400 تخت بستری، با درخواست شهردار این شهر توسط پروفسور سمیعی در حال طراحی و اجرا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین