کد خبر: ۵۶۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

عالیشاه: چون تست کرونایم مثبت بود، دیر به باشگاه آمدم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به خاطر ابتلا به کرونا، دیر به باشگاه مراجعه کرد تا قراردادش تمدید شود.
عالیشاه: چون تست کرونایم مثبت بود، دیر به باشگاه آمدم
آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار کرد: باعث غرور و مباهات من است که نزدیک به یک دهه پراهن ارتش سرخ را بپوشم. خوشحالم که این روند ادامه دارد. امیدوارم باعث خوشحالی هواداران بشویم.

او افزود: خوشحالم ذره‌ای به تیمم کمک کنم. اگر بازیکنی بازی نکند و بگوید خوشحالم، دروغ گفته است و من هم ناراحت بودم که بازی نمی‌کردم اما وقتی می‌بینم به تیمم می‌توانم کمک کنم خوشحال می‌شوم. هر زمانی پیراهن تیم را با افتخار بپوشم، تلاشم را مضاعف می‌کنم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در ادامه درباره دیدار این تیم برابر استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شانس قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها هم اظهار کرد: نمی‌شود از الان درباره قهرمانی صحبت کنیم. باید پله اول را محکم برداریم و تمرکزمان روی بازی پیش رو باشد. مطمئنا بازی سختی داریم. استقلال تاجیکستان هم توسط کادر فنی آنالیز شده و امیدوارم در فرصت باقی مانده تمرینات خوبی انجام بدهیم و به مراحل بعدی فکر کنیم. خیلی مهم است استخوان‌بندی تیم حفظ شود. پرسپولیس مثل قطار در حال حرکت است ممکن است خیلی‌ها به این قطار سنگ بزنند و شاید خیلی از بازیکنان پیاده شوند اما مهم این است پرسپولیس هدف خودش را دنبال کند. از حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو تشکر می‌کنم که پای تیم بودند. احمد نوراللهی با کمر درد بازی می‌کرد.

او درباره این که گفته می‌شود ۱۲ میلیارد دستمزد خواسته است هم گفت: این ارقام واقعیت ندارد. اگر دیر به باشگاه آمدم، قرار بود سفر خارج از کشور برم که تست کرونا دادم و تستم مثبت بود و بعد از آن دو روز بعد منفی شد و بعد دو روز دوباره تستم مثبت بود. برای همین پرسه آمدنم به باشگاه کمی طولانی شد. من با پرسپولیس مشکل مالی ندارم و نخواهم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین