کد خبر: ۵۶۳۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱

رونمایی از نخستین سند علم و فناوری کشور در قزوین

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: قزوین ازجمله استان‌های پیشگام در پروژه تدوین سند علم و فناوری در کشور است که توانست برای نخستین بار سندی کامل را تدوین و آماده کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان قزوین با تجلیل از پژوهشگران و محققان برتر استان قزوین در سالن علامه دهخدای دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

در این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، استاندار قزوین، رؤسای دانشگاه‌ها و رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین از نخستین سند آمایش علم و فناوری کشور رونمایی شد.

این سند به همت پژوهشگران و محققان جهاد دانشگاهی استان قزوین بعد از دو سال ممارست و تلاش به اتمام رسیده و در مراسم امروز از کتب مقالات مرتبط با سند آمایش و همچنین پوستر و کتاب سند آمایش رونمایی شد.

فرشاد پیله‌چی در این مراسم اظهار کرد: استان قزوین ازجمله استان‌های پیشگام در پروژه تدوین سند علم و فناوری در کشور است که توانست برای نخستین بار سندی کامل را تدوین و آماده کند.

وی افزود: محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی استان قزوین از دو سال پیش این پروژه را کلید زده و امروز شاهد رونمایی از نتیجه تلاش‌های آن‌ها در هفته پژوهش هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: ازجمله ویژگی‌ها بارز این سند می‌توان به پویا بودن آن و استفاده از نسل نویی از نوآوری و پژوهش اشاره کرد که با ورود دیتای جدید قابلیت به‌روزرسانی دارد.

به گزارش ایسنا، این مسئول در پایان اعلام کرد: برای تدوین این سند روزها و ماه‌ها تلاش شده و امیدواریم به‌زودی سند اجرایی نیز تدوین و در اختیار مسئولان قرار بگیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین