کد خبر: ۵۶۳۶۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
"اگر اوباما هم رئیس جمهور آمریکا باقی می ماند، از برجام خارج می شد"

ادعای وزیر سابق اطلاعات علیه تیم مذاکره‌کننده هسته‎ای و پاسخ رهبری به روحانی درباره برجام| از خرداد به بعد این چهره انقلابی عوض خواهد شد| در سال 98، فتنه‌هایی در پیش خواهیم داشت

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: در یکی از ملاقات های مسئولین نظام با حضرت آقا، آقای روحانی (رئیس جمهور) در سخنرانی ابتدای آن جلسه گفتند که ما با برجام به دنیا فهماندیم که آمریکا قابل اعتماد نیست؛ اما رهبر انقلاب در همان جلسه از این موضوع انتقاد کرده و پاسخ دادند که ما در برجام به دنبال رفع تحریم ها بودیم؛ نه اینکه بخواهیم به دنیا بفهمانیم که آمریکا غیرقابل اعتماد است./کسانی که تا دیروز دم از مذاکره با کدخدا می‌زدند، امروز چهره انقلابی گرفته و همه در حال تعجب هستند که آیا این همان فرد دیروز است که اینگونه سخنان انقلابی بیان می کند؟ تا اردیبهشت و خرداد سال آینده این چهره حزب اللهی را از این افراد خواهیم دید و از خرداد به بعد این چهره انقلابی عوض خواهد شد و رهبر انقلاب نیز فرمودند در سال 98، فتنه هایی در پیش خواهیم داشت. /مگر نمی گویند این تحریم ها ما را زمینگیر کرده است؟ سوال اینجاست این ماشین‌های گرانقیمت چگونه وارد ایران می شود؟ /ما در برجام مشاهده کردیم که به جای مذاکره 1+5، مذاکره میان آقای ظریف و جان کری بود. / در حوادث و اعتراضات اخیر کشور، دشمنان قریب به 7 هزار نفر توانستند به پای خیابان بیاورند که عصبانیت آمریکا را در پی داشته است؛ چون به دنبال آوردن طبقه متوسط به پایین کشور در صحنه بودند؛ اما موفق نشدند./تورم در حد ورشکستگی ایران، برنامه چهارم دشمن و جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای، برنامه پنجم آنان برای براندازی است؛ اما به حول قوه الهی با شکست روبرو خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در جلسه طلاب و فضلای اصفهانی مقیم قم ( ۱۳۹۷/۹/۲۶ )که در مصلای ادعای وزیر سابق اطلاعات علیه تیم مذاکره کننده هسته‎ای و پاسخ رهبری به روحانی درباره برجامقدس برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی ایران، تمدن اسلامی خفته را بیدار کرد و این انقلاب 40 سال علیرغم طراحی های سنگین استکبار به پیش رفته و روز به روز پیشرفت داشته است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی حوزه، وی ابراز داشت: ولیعهد عربستان در جلسه ای که در زمان وزارت خود در عربستان حضور داشتم، صراحتا اعلام کرد ما در دوران جنگ تحمیلی بیش از 40 میلیارد دلار به عراق کمک کرده‌ایم و این شخص در جلسه ای این سخن را بیان می کرد که رسانه ها هم حضور داشته و ضبط می شد.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان ساخت: همچنین کشورهای خلیج فارس در هشت سال جنگ تحمیلی، بیش از 70 میلیارد دلار به کشور عراق برای جنگ تحمیلی کمک کرده اند؛ اما با مدیریت و تدبیر امت حزب الله و ولایت فقیه این انقلاب هر روز رشد داشته و شاهد پیشرفت آن تا به امروز بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به طراحی های امروز دشمن، تصریح کرد: فتنه 88 یکی از این طراحی ها بوده که دشمن سرمایه گذاری سنگینی در این فتنه انجام داد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فتنه 88، فتنه براندازی بود و سندهای متقنی نیز برای تأیید این سخن وجود دارد.

* طراحی های امروز سه دستگاه اطلاعاتی دشمن برای سرنگونی انقلاب

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: نکته قابل توجه درباره طراحی های امروز دشمن این است که دقیقا از حدود چهار سال قبل، سه دستگاه اطلاعاتی  «ام‌ آی 6»، «موساد» و «سیا» بر اساس وضعیت اداری و اجرایی کشور، چارچوب پنج گانه ای را طراحی کردند تا انقلاب و نظام اسلامی ایران را سرنگون نمایند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این مطلب که سخنان بنده بر اساس سند است، اظهار داشت: یکی از چارچوب های فعلی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، «القاء ضرورت کنارآمدن با کدخدا به عنوان تنها گزینه فرار از مشکلات» است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ابراز داشت: امروز چهره نفاقی را در کشور مشاهده می‌کنیم که عقبه 40 ساله داشته و متأسفانه کسانی که تا دیروز دم از مذاکره با کدخدا می‌زدند، امروز چهره انقلابی گرفته و همه در حال تعجب هستند که آیا این همان فرد دیروز است که اینگونه سخنان انقلابی بیان می کند؟

* از خرداد سال 98 چهره انقلابی امروز برخی آقایان تغییر خواهد کرد

وی خاطرنشان ساخت: تا اردیبهشت و خرداد سال آینده این چهره حزب اللهی را از این افراد خواهیم دید و از خرداد به بعد این چهره انقلابی عوض خواهد شد و رهبر انقلاب نیز فرمودند در سال 98، فتنه هایی در پیش خواهیم داشت.

وزیر سابق اطلاعات، ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیری ها را طراحی دیگر دشمن دانست و گفت: دشمن در سه حوزه «مسئولین، نخبگان و مردم» به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیری هاست تا بتواند به اهداف خود برسد.

* 20 درصد از مشکلات اقتصادی مرتبط با تحریم هاست

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی تصریح کرد: تلاش برای فرسایش ظرفیت های نظام در داخل، طراحی دیگر دشمنان این انقلاب و نظام است؛  بنده با اطلاع عرض می کنم که 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور مرتبط با تحریم هاست و 80 درصد دیگر ربطی به این تحریم ها ندارد.

* مگر نمی گویید تحریم هستیم؟ چگونه این همه ماشین گرانقیمت وارد کشور می‌شود؟

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: مگر نمی گویند این تحریم ها ما را زمینگیر کرده است؟ سوال اینجاست این ماشین‌های گرانقیمت چگونه وارد ایران می شود؟ ماشین پورشه، دست‌ساز بوده و کارخانه‌ای نیست و قیمت این ماشین در کشور ما بالای 10 میلیارد تومان است؛ ماشینی که دست‌ساز است، بیشترین تعداد آن در ایران وجود دارد و سوال اینجاست اگر تحریم هستیم، این ماشین ها چگونه وارد کشور می شود؟

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: همه شنیدید که بیش از 6500 خودروی قاچاق وارد کشور شده است؛ اگر تحریم هستیم، چگونه مباحث اشرافی گری در کشور رواج پیدا می کند؟ چظور مواد اولیه کارخانه ها نمی تواند به کشور وارد شود؟

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ابراز داشت: طراحی دیگر دشمن، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت گیری های سیاست خارجی نظام همانند حمایت از نهضت های مختلف در کشورهای دیگر مثل عراق، سوریه، یمن و ... است.

وی به طراحی و چارچوب دیگر دشمن اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ایجاد این باور برای مردم که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست های اصولی خارجی را تغییر داد از دیگر طراحی‌هاست که بر این اساس، برجام و اف ای تی اف و مباحثی از این قبیل را می آورند.

 * 6 برنامه دشمن بر اساس 5 طراحی مذکور

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: سه دستگاه اطلاعاتی دشمن، بر اساس این پنج طراحی، شش برنامه را در دستور کار امسال و سال آینده خود قرار داده‌اند که خروج آمریکا از برجام یکی از این برنامه‌ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی بیان داشت: آمریکا بیان می‌کرد که ما در برجام باید برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کرده و همین که ما بتوانیم این فضا را شکسته و با ایران پشت یک میز بنشینیم، برای ما کافی است؛ ما در برجام مشاهده کردیم که به جای مذاکره 1+5، مذاکره میان آقای ظریف و جان کری بود.

* اگر اوباما هم رئیس جمهور آمریکا باقی می ماند، از برجام خارج می شد

وی اظهار داشت: اگر اوباما هم رئیس جمهور آمریکا بود، او هم بر اساس برنامه ریزی ها، از برجام خارج می شد؛ بازی های اروپا هم تقسیم کار است؛ کار آمریکا، عربده کشی است و اروپایی ها هم به اسم مذاکره، وقت را تلف می کنند.

* پول به دست آمده از گرانی دلار کجا رفته است؟

وزیر سابق اطلاعات ابراز داشت: برنامه دوم دشمن، بالارفتن قیمت دلار بود که بحث های فراوانی در این زمینه وجود دارد و یکی از سوالات این است که با گرانی دلار، پول های به دست آمده کجا رفته است؟  ایجاد نارضایتی عمومی، برنامه سوم دشمن است و قصد دارند طبقه متوسط به پایین کشور را پای صحنه آورده تا بتوانند به اهداف خود برسند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: در حوادث و اعتراضات اخیر کشور، دشمنان قریب به 7 هزار نفر توانستند به پای خیابان بیاورند که عصبانیت آمریکا را در پی داشته است؛ چون به دنبال آوردن طبقه متوسط به پایین کشور در صحنه بودند؛ اما موفق نشدند.

وزیر سابق اطلاعات بیان داشت: تورم در حد ورشکستگی ایران، برنامه چهارم دشمن و جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای، برنامه پنجم آنان برای براندازی است؛ اما به حول قوه الهی با شکست روبرو خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اظهار داشت: ما در مباحث علمی در وضعیت بسیار بالایی قرار داریم که یکی از نمونه های آن، دستاوردهایی است که با زحمات شهید احمدی روشن و تیم او به دست آمده و ما تا آینده های دور هم از آن استفاده خواهیم کرد.

* با کمال تأسف در دو سال گذشته رشته هسته ای را از کنکور حذف کرده اند

وی ابراز داشت: ما با زحمات این شهید عزیز، تا آینده های دور مشکلی در اورانیوم غنی شده 20 درصد که برای درمان استفاده می شود، نخواهیم داشت و به راحتی می توانیم به مباحث هسته‌ای گذشته خود برگردیم؛ البته با کمال تأسف باید عرض کنیم که در دو سال گذشته رشته هسته‌ای را در کنکور حذف کردند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان ساخت: برنامه ششم دشمن، به چالش کشیده شدن کل نظام است که رهبر معظم انقلاب را مسئول مشکلات اقتصادی موجود معرفی کنند و متأسفانه افکار عمومی و حتی برخی حزب اللهی ها نیز سراغ مسئولان اصلی این وضعیت نمی روند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی تصریح کرد: انتقاد سازنده و مطالبه گری دقیق و درست، خط و مشی رهبر معظم انقلاب است؛ اما برخی انتقاد را نادرست دانسته و آن را سرکوب می کنند.

* پاسخ رهبر انقلاب به یکی از سخنان رئیس جمهور

وی بیان داشت: در یکی از ملاقات های مسئولین نظام با حضرت آقا، آقای روحانی (رئیس جمهور) در سخنرانی ابتدای آن جلسه گفت، ما با برجام به دنیا فهماندیم که آمریکا قابل اعتماد نیست؛ اما رهبر انقلاب در همان جلسه از این موضوع انتقاد کرده و پاسخ دادند که ما در برجام به دنبال رفع تحریم ها بودیم؛ نه اینکه بخواهیم به دنیا بفهمانیم که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به طراحی‌ها و برنامه‌های مذکور، «نفوذ» را مسیر اصلی خود قرار داده تا به اهداف خود برسد و در همین راستا، رهبر انقلاب نیز در بسیاری از سخنان خود بر این مسئله تأکید داشته و مراقبت از آن را گوشزد کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ابراز داشت: یکی از ابزارهای دشمن، نفوذ در میان مسئولین است تا نتوانند از افراد کاربلد و خبره استفاده نماید؛ ما در زمان وزارت خود مسئول دفتر یکی از مسئولین را دستگیر کردیم که در اقرارات خود گفته بود مأموریت داشتم جلوی مسئولیت گرفتن افراد کاربلد را گرفته و وجهه آنان را نزد مسئول مافوق خود خراب کنم.

* انواع نفوذ

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه «نفوذ موردی» و «نفوذ جریانی»، دو مدل نفوذ است، خاطرنشان ساخت: اقدام اول در نفوذ موردی آن است که دشمن یک نفر را جاسوس کرده تا حذف فیزیکی انجام دهد و شهادت شهدای هسته‌ای نیز از همین قبیل بوده است؛ البته صهیونیست ها از ترور فیزیکی پشیمان شده و امروز سراغ بیوتروریسم رفته و برای افراد خاص، امراض گوناگون درست می کند تا حذف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی تصریح کرد: ترور شخصیتی، اقدام دوم در نفوذ موردی است؛ آیت الله منتظری کسی است که قبل از انقلاب سابقه بالای زندان داشته و پس از آن نیز تا جایگاه قائم مقام رهبری هم بالا آمد؛ اما اقدام دشمن آن بود که یک مهدی هاشمی کنار او گذاشت و باید بگوییم که تیم مهدی هاشمی همین الان در ایران و آمریکا فعال بوده و با دستگاه های جاسوسی دشمن در ارتباط است.

* صحبت های جالب جان کری در یکی از مصاحبه های خود

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: جان کری در یکی از مصاحبه های خود می گوید هر وقت می خواستم با ظریف صحبت کنم، (یکی از افراد همین تیم مهدی هاشمی را نام می برد) که با او صحبت می کردم و پس از صحبت با او، عین مطالب او را در جلسه با ظریف می گفتم؛ این شخص تیم مهدی هاشمی کیست؟ او کسی است که در یک مقطعی در جمهوری اسلامی، معاون بین الملل شورای عالی امنیت ملی کشور بوده است؛ یعنی همه اطلاعات کشور دست اوست؛ مهدی هاشمی با نفوذ خود آیت الله منتظری را از حَیِّز انتفاع انداخت.

وی بیان داشت: در فتنه 88 به برخی از بزرگان سندی را نشان دادم که دست آمریکا و انگلیس در کار است؛ اما سر تکان می دادند و می گفتند این مسائل را نمی فهمم؛ البته سند دیگری هم به آنها نشان دادم که با فلان کارخانه و ... جلوی حرکت شما را گرفته اند.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: اقدام سوم در نفوذ موردی آن است که دشمن طراحی 40 ساله کرده و بر روی یک شخصی کار می کند تا او را در زمان مورد نظر خود، در رأس کشور قرار دهد.
 
* معاویه، مصداق واقعی نفوذ

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به ارائه استناد تاریخی از این نوع نفوذ پرداخت و ابراز داشت: معاویه کیست؟ مگر جزو بنی امیه نیست؟ مگر با زور شمشیر ایمان نیاورد؟ بر اساس مطالعه دقیق عرض می کنم که وقتی معاویه به مدینه آمد، یک یهودی صهیونیست به او می گوید برو خود را به پیامبر بچسبان و او تا جایی پیش رفت که لقب کاتب وحی گرفت؛ اما معاویه چه شد؟ او در پروسه بیش از 20 ساله، حاکم شامات می شود و بعد از حاکمیت شامات، نزدیک 21 سال حاکمیت کل دنیای اسلام را به دست می گیرد.

* دشمن در نفوذ جریانی چه کاری انجام می دهد؟

وی به یکی از مصداق‌های نفوذ جریانی نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن در نفوذ جریانی به دنبال آن است که اشتباه محاسباتی را در سه مجموعه «نخبگان، مسئولین و مردم» به وجود بیاورد؛ در انتخابات گذشته هم زمینه‌سازی به گونه‌ای شد که مردم در انتخاب خود دچار اشتباه محاسباتی شوند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از حدود چهار سال قبل بحث نفوذ را مطرح کردند؛ اما حوزه علمیه در مقوله نفوذ چند تألیف قوی قرآنی بیرون داده است؟ این وضعیت قابل قبول نیست؛ نفوذ در تاریخ اسلام و بشریت جایگاه قابل توجهی دارد و باید به تبیین درست و واقعی آن پرداخت.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی، 10 کار انجام می دهد که اولین کار آنان، تهدید و ترساندن ماست.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی ادامه داد: همان شبی که آقای ظریف برای مذاکرات می رود، اوباما مصاحبه یا سخنرانی می کند که گزینه نظامی روی میز است و با استفاده از گزینه روی میز، به تهدید می پردازد که نتیجه ترساندن آن است که شخص مذاکره کننده دچار اشتباه محاسباتی شده و تصمیم غلط می گیرد.

وی افزود: آقای ظریف در یکی از جلساتی که از صداوسیما هم پخش شد، اعلام می کند که دشمن با یک دکمه تمام مباحث نظامی ما را نابود می کند؛ اما با نشان دادن دو زیرزمین از تجهیزات نظامی کشور، حرف خود را پس گرفت؛ این همان اشتباه محاسباتی است که دشمن به دنبال اوست.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی در میان مسئولین، مردم و نخبگان جامعه، 9 کار دیگر هم انجام می دهد که فرصت بیان آن در این جلسه نیست.

* راهکار قرآنی رهبر معظم انقلاب برای خروج از چالش اقتصادی

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (علیه السلام) برای خروج کشور از چالش توصیه عمل به آیه 120 سوره مبارکه آل عمران می کنند که خداوند متعال در این آیه فرموده است: « إِنْ تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْكُمْ سَيِّئَةٌ يَفْرَحُوا بِهَا ۖ وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًا ۗ إِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ مُحِيطٌ/ اگر نیکی به شما برسد، آنها را ناراحت می‌کند؛ و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ دهد، خوشحال می‌شوند. (امّا) اگر (در برابرشان) استقامت و پرهیزگاری پیشه کنید، نقشه‌های (خائنانه) آنان، به شما زیانی نمی‌رساند؛ خداوند به آنچه انجام می‌دهند، احاطه دارد».

وی خاطرنشان ساخت: صبر و مقاومت در تحریم اقتصادی به چه معناست؟ ما آیات بسیاری درباره صبر و تقوا در قرآن کریم داریم که حوزه باید در این مقولات به میدان آمده و آن را برای مردم تبیین نماید که چگونه باید صبر و تقوا را در مباحث اقتصادی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
4
خواهشمندم به خاطر خدا هم که شده با خبر دادن از فتنه مردم را تشویق به انجام آن نکنید.
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
1
5
احمدی نژاد هم عوض شد همه دارند عوض میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
3
6
یکی از اشتباهاتی که مسئولین کردند این بود که این مصلحی را وزیر یک وزارتخانه کلید ی کردند که ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
1
3
سندهای متقنی نیز برای تأیید این سخن وجود دارد !
باور نمی کنی از 118 بپرس، ولی از من نه : اگه می دونستم، که می گفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
3
2
سخنان این آقا ارزش ندارد چون خلع شدند
ارشاد
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
3
1
ایشان از اول که مسئولیت گرفتن برای نظام مسئله ایجاد کردند والان هم که مسئولتی ندارند باز دست از سر مردم بر نمی دارند .وقتی ایشان مسئولیتی ندارند این اطلاعات را از کجا آورده اند ؟این اطلاعات را باید وزیر وقت اطلاعات اعلام کنند نه ایشان!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین