کد خبر: ۵۶۳۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

کی‌روش: می‌خواهیم قلب عاشقان تیم ملی را تسخیر کنیم

سرمربی تیم ملی ایران از انگیزه‌های خود برای کسب افزایش محبوبیت این تیم برای فوتبال دوستان ایران و اهمیت زیرساخت‌های ایجاد شده برای پیشرفت این تیم در آینده سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی تحت عنوان «جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در انتظار نبرد غول‌های مربیگری»، چند مربی از مربیان تیم‌هایی که در این دوره جام ملت‌های قاره کهن حضور خواهد داشت را زیر ذره‌بین برده که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران هم یکی از آنهاست.

AFC درباره کی‌روش نوشته است: دومین تورنمنت قاره‌ای باقدمت دنیا، پذیرای گروهی از ستاره‌های سرمربیگری دنیا خواهد بود که برخی از آن‌ها افتخارآفرینی در بزرگ‌ترین صحنه‌های دنیای فوتبال را تجربه کرده‌اند. سرمربی تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش یکی دیگر از این سرمربیان است که افتخار رساندن سه تیم به جام جهانی را دارد. اولین آن‌ها آفریقای جنوبی، دومی کشور خودش پرتغال و پس از آن‌ها ایران است که دو بار در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با آن به جام جهانی صعود کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به نقل از کی‌روش آورده است: هشت سال پیش زمانی که من به ایران آمدم، ما با چالش‌ها و مسائلی مواجه بودیم. حالا هشت سال پس از آن روز، ما عازم امارات هستیم تا در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و مهمترین میراثی که بر جا می‌گذاریم، ایجاد زیرساخت برای نسل‌های آتی است.

کی‌روش همچنین خاطر نشان کرده است: مهمترین چیز برای تیم ملی این است که قلب مردم را تسخیر و رضایت اکثریت آن‌هایی که واقعاً عاشق تیم ملی هستند را جلب کند. من باور دارم که تمام بازیکنانم دارند تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و با کمک خدا، من امیدوارم که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
صدیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
البته خوشحال کردن مردم وظیفه همه است علی الخصوص آنهایی که پولهای بسیار خوبی برای اینکار گرفته اند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین