کد خبر: ۵۶۳۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

پایان دومین کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک

دومین دوره کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک پس از دو روز به کار خود خاتمه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک در روزهای پنجشنبه و جمعه  در موسسه آموزش عالی آزاد معین میزبان بسیاری از بزرگان فوتبال ایران و جهان بود. کنگره‌ای که ایفمارک به همراه بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار کننده آن بوده و هدفش بالا بردن سطح علمی فوتبال برای همه فوتبالدوستان بود.

پایان دومین کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک

در این کنگره 9 سخنران و مدرسان رسمی AFC و FIFA از کشورهای ژاپن، هند، تایلند، مالزی، فرانسه، آلمان و ترکیه حضور داشته و در پنل‌های پزشکی، تغذیه، مدیریت و مربیگری همراه بسیاری از مدرسین ایرانی جدیدترین اطلاعات علم فوتبال را با علاقمندان به اشتراک گذاشتند.

به گفته کریم چمری ، نماینده فرانسوی مرکز پزشکی عالی فیفا در قطر (آسپتار) قطر، این کنگره جزء بهترین کنگره‌های علمی است که در سطح آسیا برگزار شده و معتقد است به زودی کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک می‌تواند در رده برترین کنگره‌های علمی - ورزشی جهان قرار گیرد.

در این همایش 650 نفر در همایش و کارگاه‌های آموزشی حضور داشتند. 180 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و 138 مقاله برای سخنرانی و پوستر پذیرفته شدند.

 میزبانی دائمی دبیرخانه این کنگره با رایزنی‌های دکتر هراتیان با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورمان ایران اخذ شده است و سومین دوره کنگره بین‌المللی فوتبال کلینیک قرار است پائیز سال آینده در تهران و به میزبانی بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین