کد خبر: ۵۶۴۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

حداد عادل بالاخره بازنشسته شد؟

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: موسساتی که از دولت بودجه می گیرند یک بازنشسته نمی تواند رییسش باشد، اما من هنوز بازنشسته نشدم.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب (اول دی ماه) درباره چهل سالگی انقلاب و ادامه حرکت آن باید بسیار فکر کرد، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب، آمریکا شروع به دشمنی و مسدود کردن دارایی ما کرد و امروز هم اگر ببینید ایران در گفتمان سیاسی آمریکا جایگاه شوروی را در زمان جنگ سرد در گفتمان سیاسی آنها دارد. 

وی افزود: در زمان اغتشاشات دی ماه، خط دست فضای مجازی بود که نشان داد پیوست تحریم اقتصادی است. در شرایطی که دارو تحریم است، هیچ محدودیتی برای فضای مجازی نگذاشتند. دشمنان به این نتیجه رسیدند، امثال شهید حججی مدافعان این نظامند کاری از پیش نمی‌برند، لذا می‌خواهند اعتقادات را از بین ببرند. از نظر اخلاقی هم درصدد گسترش فساد هستند. از یک طرف به دلیل مشکلات اقتصادی تشکیل خانواده دشوار شده و از طرفی عفت زدایی و ترویج گناه بسیار شده است.  از برنامه های دیگر فضای مجازی، فاصله انداختن ببن مردم و نظام است و برای هر مسئله و مشکلی یک برنامه دارند و هرکس سرمایه اجتماعی محسوب شود، آن را لجن مال می کنند. در دراز مدت هم می خواهند ذائقه مردم را تغییر دهند.
حداد عادل خاطرنشان کرد: متاسفانه در مقابل ما یک برنامه منطقی برای مقابله با برنامه‌های فضای مجازی نداریم.

عضو هییت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره انتخابات سال آینده، اظهار داشت: برای انتخابات آینده نباید فهرست های متعدد و متعارض داد و نباید بازی های برده را به تفرقه ببازیم. در مشهد زمینه برای پیروزی ما در انتخابات شوراها فراهم بود اما 7 فهرست متفاوت داده شد.وحدت شرط لازم است اما کافی نیست و باید حضور تشکیلاتی داشت. ما از تجربه مجلس گذشته می‌توانیم استفاده کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم و من به وحدت نیروهای انقلاب خوش بینم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره شمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان درباره  خودش، گفت: موسساتی که از دولت بودجه می گیرند یک بازنشسته نمی تواند رییسش باشد اما من هنوز بازنشسته نشدم. این قانون همانطور که رهبری فرمودند نیاز به اصلاحاتی دارد و ما هرجا هستیم ان شاءالله قصدمان خدمت است.
حدادعادل تصریح کرد: در فضای مجازی ادعا کردند آقای ولایتی 37 شغل دارد اما تا قبل تصدی دانشگاه آزاد هیچکس حرفی از مسئولیت های ایشان نمی زد و باید قدری بصیرت داشت و هرچه در فضای مجازی هست باور نکنیم. مثلا من عضو هیئت امنای فرهنگستان ها هستم اما چندسال جلساتش برگزار نمی شد. حقوق من از دانشگاه تهران است و ان شاالله هرجا هستیم در پی‌ خدمت باشیم.

وی درباره استانی شدن انتخابات مجلس هم گفت: مجلس معایب مادرزادی دارد و با استانی شدن انتخابات مشکلش حل نمی‌شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
شما وامثال شما درهرپستی بوده اید کارهایتان به دلیل یک سری ملاحظات اصلاً نتیجه نداشته است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین