کد خبر: ۵۶۴۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۴ دی) هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا پایدار در صبحگاه امروز (۳ دی) است، همچنین طی برخی ساعات این روز به ویژه در بعد ازظهر وزش باد با بزرگی بین ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به‌تدریج از فردا (۴ دی) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه همچنین تا روز آینده دما هوا در پایتخت روند افزایشی دارد، گفت: بهتدریج طی امروز (۳ دی) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود و انتظار می‌رود تا فردا (۴ دی) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۹۲ در شرایط سالم قرار داشت، اظهارکرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۸۵ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین