کد خبر: ۵۶۴۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

سوءاستفاده جنسی از یک نوجوان، اتهام جدید کوین اسپیسی

کوین اسپیسی بازیگر پرآوازه آمریکایی باز هم به آزار جنسی متهم شد و این بار برای توضیح درباره اتهام آزار جنسی یک نوجوان باید در دادگاه حاضر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
کوین اسپیسی به اتهام سوءاستفاده جنسی از یک نوجوان به دادگاه فراخوانده شد. او باید ۷ ژانویه سال آینده میلادی در دادگاه شهر نانتاکت ایالت ماساچوست حاضر شود.

سوءاستفاده جنسی از یک نوجوان، اتهام جدید کوین اسپیسی

این در حالی است که کوین اسپیسی دوشنبه سوم دی پس از مدت‌ها ویدئویی از خودش با عنوان پرابهام «‌اجازه دهید رک باشم» (Let Me Be Frank) منتشر کرد. او در این ویدئو با لحن و خصوصیات فرانک آندروود ظاهر شد و حرف‌هایی زد که بی‌شک خطاب به رویدادهای یک سال اخیر و اتهامات جنسی بود.

اسپیسی در بخشی از این ویدئو می‌گوید: «شما که در قضاوت عجله نمی‌کنید؟ شما که بدون مدرک بدترین ادعاها را باور نمی‌کنید؟ اگر من برای آنچه که می‌دانیم انجام داده‌ام مجازات نشده‌ام، بدون شک قرار نیست بهای کاری که نکرده‌ام را بپردازم.»

شاکی تازه کوین اسپیسی فرزند هیتر آنرو گوینده خبر پیشین آمریکایی است. او کوین اسپیسی را متهم به سوءاستفاده جنسی از فرزندش در یک بار کرده است.

در بخش دیگری از ویدئوی اخیر، اسپیسی می‌گوید: «آن‌ها می‌گویند که من بر اساس قوانین آن‌ها بازی نمی‌کند. انگار که پیش از این به قاعده بازی کسی تن داده‌ام. هیچ‌گاه چنین نکرده‌ام. و شما عاشق آن هستید.»

کوین اسپیسی نوامبر سال گذشته برای نخستین به آزار جنسی آنتونی رپ در دهه ۱۹۸۰ میلادی متهم شد. او پس از آن مشکلات و دردسرهای بسیاری را پشت سر گذاشت که نمایان‌ترین آن‌ها حذف از سریال «خانه پوشالی» و فیلم سینمایی «همه پول‌های جهان» بود.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین