کد خبر: ۵۶۴۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

افزایش۵۰۰تومانی قیمت دلار، یورو و پوند در صرافی ها / ارز در بازار چند؟‌

بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز نرخ ۱۳ ارز مانند دینار عراق افزایش و نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
در جریان نرخ گذاری ۳۹ارز دولتی، امروز چهارشنبه (۵دی ماه)  بانک مرکزی نرخ ۱۳ ارز مانند دینار عراق را افزایش داد و در مقابل نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر هم ثابت ماند.

قیمت دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد و  یورو نیز در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت ۴۷۹۰ تومان، ‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۳۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

 هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۸۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۴۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۹۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۱۶ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال،  درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۷۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۱۸۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۶۵ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۸۵۸ ریال ارزش گذاری شد.  

بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۸۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۹۵۱ ریال، روبل روسیه ۶۱۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۸۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۲۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۴ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۷ ریال تعیین شد.

 نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۷۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۰۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۹۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۹۹۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۴۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۳۲۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۳۲۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۷۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۹ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال قیمت خورد.

دلار و یورو در بانک‌ها چند؟

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان تعیین شد.  

همچنین امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۲۰ تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار ۸۱ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار نسبت به دیروز ۵۰۰ تومان،  قیمت یورو ۵۵۹ تومان و قیمت پوند ۶۳۶ تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

قیمت دلار در صرافی‌های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.  

صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰  هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است خرید و فروش  ارز در ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌ شود.

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام کرده اند.  

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی، یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان و ۶ ریال به سمافران می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به دیروز ۵۷۵ تومان افزایش یافته است.

مسافران می توانند با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و برای سفر کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

خبرانلاین 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین