کد خبر: ۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۵ - ۲۳:۲۹

احمدی‌نژاد: تحریم ایران بی‌اثر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور گفت که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه تهران تاثیری بر سیاست‌های هسته‌ای تهران ندارد. احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه «قطعنامه شورای امنیت مرده به دنیا آمده» گفت که حتی اگر 10 قطعنامه دیگر نیز در شورای امنیت به تصویب برسد باز نمی‌توانند تاثیری بر اقتصاد و سیاست‌های ایران داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز رئیس جمهور در جریان سخنرانی در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطعنامه شورای امنیت گفت: آنها می‌خواهند از طریق جنگ‌روانی بگویند که قطعنامه خیلی موثر بوده و می‌خواهند به غلط بگویند که ایران بهایی پرداخت کرده است. احمدی‌نژاد همچنین گفت:‌ ما امروز بدون اینکه تعهدی به قدرت‌های بزرگ داده باشیم یک کشور هسته‌ای شده‌ایم که این پیروزی بزرگی است که متعلق به ملت و مجلس است.

رویترز در ادامه گزارش خود با اشاره به انتقاداتی که اخیرا از احمدی‌نژاد به عمل آمده ادعا کرده است: رئیس جمهور ایران بعد از تصویب قطعنامه و شکست طرفدارانش در انتخابات شوراها با روند رو به افزایش انتقادات آشکار مواجه شده و منتقدان وی می‌گویند که سخنرانی‌های ضد غربی او به تنش با غرب افزوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین