کد خبر: ۵۶۴۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

دستگیری کارمندان کلاهبردار در گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: چند نفر از کارمندان یکی از اداره‌های استان گلستان که با جعل اسناد بیش از ۱۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی هاشمیان اظهارداشت: چند نفر از کارمندان یکی از اداره‌های استان با جعل اسناد مربوط به شرکت زیرساخت و با این ادعا که از یکسری اختیارات در مخابرات برخوردار هستند در قراردادی که با یک پیمانکار بسته بودند از او خواستند کابل نیکل برای طرح‌های مخابراتی وارد کشور کند .

وی افزود: پیمانکار کابل‌های مورد نظر را به ارزش 18 میلیارد تومان وارد کشور و تحویل این دو نفر داد اما پس از تحویل، متوجه شد از پول خبری نیست و اسنادی هم که این دو کارمند به او داده اند جعلی است .

به گزارش تسنیم، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هاشمیان در ادامه گفت: صاحبان شرکت سرمایه گذاری پس از این که به جعلی بودن اسناد پی بردند به دادسرای مرکز استان شکایت کردند و با اقدامات بازپرس شعبه پنجم دادسرای گرگان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرا، 2 نفراز کارمندان متخلف دستگیر و همه اموال به ارزش 18 میلیارد تومان که کلاهبرداری شده بود در کمتر از 3 روز به صاحب اموال بازگردانده شد .

به گفته رئیس کل دادگستری استان گلستان، تحقیقات بیشتر برای شناسایی و دستگیری دیگر مجرمان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین