کد خبر: ۵۶۵۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

تدابیر امنیتی در تمرین تیم ملی فوتبال ایران

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر شهر دوحه در حال برگزاری است و سرمربی تیم ملی برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه، اجرای تدابیر خاصی امنیتی را در دستور کار قرار داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
ملی پوشان ایران از روز 26 آذرماه آخرین اردوی تدارکاتی خود را برای حضوری موفق در جام ملت های آسیا 2019 در قطر آغاز کرده اند و امروز پنجشنبه در حالی تمرینات خود را پیگیری کردند که بر خلاف روزهای گذشته تعدادی از نیروهای امنیتی برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه در این کمپ مستقر شدند.

این تمرین از ساعت 11 و 15 دقیقه آغاز شد و «علیرضا جهانبخش» که فعلا مصدوم است به همراه «علی قلی‌زاده» که او هم به دلیل مصدومیت از جمع ملی پوشان خط خورده است، به صورت اختصاصی تمرین کردند.

مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مسعود شجاعی، رامین رضاییان، کریم انصاری‌فرد، وریا غفوری، اشکان دژاگه و مهدی ترابی نیز بازیکنانی بودند که تمرینات اخصاصی خود را با نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم انجام دادند.

گرم کردن، انجام حرکات کششی و نرمشی، کار با توپ و عبور از موانع همراه با دویدن آرام، محور ابتدایی برنامه تمرینی امروز بود.

کی روش در بیشتر زمان ها تمرین با فریادهای بلند خود انجام درست حرکات تاکتیکی و جدی بودن تمرین را به بازیکنان گوشزد می کرد، او گاهی شخصا پا به توپ می شد تا اجرای درست حرکات را آموزش دهد.

علیرضا بیرانوند، حسین حسینی و پیام نیازمند دروازبان های تیم ملی به صورت اختصاصی با نظر «الکساندر لوپز» مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کردند.

«سردار آزمون» مهاجم تیم که در اواخر تمرین روز گذشته - چهارشنبه - مصدوم شده بود با لباس شخصی د‌ر محل تمرین حاضر شده و نظاره‌گر تمرینات سایر بازیکنان است.

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی ماه آغاز می شود و تیم ملی ایران بنا دارد به حسرت 43 ساله دست نیافتن به جام قهرمانی در این رقابتها پایان دهد.

یمن، ویتنام و عراق تیم‌های هم‌گروه ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها هستند.

برنامه مرحله گروهی جام ملت های آسیا:

ایران - یمن، 17 دی ماه ساعت 20 در شهر ابوظبی ورزشگاه محمد بن زاید
ایران - ویتنام، 22 دی ماه ساعت 16 در شهر ابوظبی ورزشگاه آل نهیان
ایران - عراق، 26 دی ماه ساعت 20 در شهر دبی ورزشگاه آل مکتوم

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین