کد خبر: ۵۶۵۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

رئیس شورای تبلیغات اسلامی تهران: فتنه تمام نخواهد شد/ متاسفانه برخی شعار رفع حصر سران فتنه را می‌دهند/از همه مردم دعوت می‌کنم با حضور در مراسم 9 دی نشان دهند که همان مردم سال 88 هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نه دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه ای ماندگار در کارنامه ملت مقاوم و صبور ایران است و جلوه ای از صلابت مردم در برابر فتنه گران و اربابان آنها بود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران با موضوع تشریح برنامه‌ها و تمهیدات ۹ دی، اظهار داشت: نه دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه ای ماندگار در کارنامه ملت مقاوم و صبور ایران است و جلوه ای از صلابت مردم در برابر فتنه گران و اربابان آنها بود.

وی افزود: در ایام فتنه عناصر و کارمندان برخی سفارتخانه‌های خارجی از فتنه‌گران حمایت کردند که سفارت انگلیس یکی از مراکز اصلی حمایت از فتنه گران بود. برخی مقامات غربی نیز صراحتا اعلام کردند که درب‌های سفارت ما به روی اغتشاش گران باز است. مجموعه رخدادهای فتنه 88 نشان داد که استکبار جهانی ارزشهای انقلابی ملت ایران را هدف قرار گرفته اند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: آنچه می توانست این فتنه را خاموش کند، حضور پرصلابت ملت ایران بود که ۹ دی باطل السحر تمام این فتنه ها بود که با حضور خود خط بطلان بر سیاست ها و اهداف استکبار و ایادی داخلی آنها کشیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه تا زمانی که انقلاب اسلامی بر روی اصول خود ایستاده است فتنه تمام نخواهد شد، گفت: جای تاسف است که برخی امروز به جای اینکه فتنه را محکوم کنند، شعار رفع حصر سران فتنه را می دهند.

وی با تاکید بر اینکه روشنگری در فضای رسانه ای و فضای مجازی رسالتی است که بر دوش همه دلسوزان انقلاب است، تصریح کرد: امسال در روز ۹ دی در سراسر کشور تجمع انقلابی ملت ایران برگزار خواهد شد و در تهران در میدان امام حسین راس ساعت 10 صبح شاهد گام‌های استوار مردم انقلابی تهران خواهیم بود که ایستادگی خود در برابر استکبار و نفوذی های داخلی را به نمایش خواهد گذاشت.

محمودی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه خواهد بود، افزود: ملت ایران با حضور خود نشان خواهد داد که فریب عمر و عاص ها و ابوموسی اشعری های زمان را نخواهد خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: از همه مردم تهران دعوت می کنم که با حضور در این مراسم نشان دهند که همان مردم تهران در سال 88 هستند که با تمام قوا در دهان استکبار کوبیدند و امروز هم از انقلاب پاسداری می کنند.

منبع: فارس


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
وطن نامدار ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
1
سلام،
آقا الان کشور نیاز به وحدت و همبستگی دارد نه ....!!!!!
اینهمه موضوع وحدت آفرین در کشور وجود دارد و متاسفانه من درک نمیکنم چرا اینهمه اصرار و تکرار و تبلیغ میشود روی موضوع اختلاف افکن و ضد وحدتی مثل جریان انتخابات سال 88 ، که همه مردم به نحوی خاطرشان از تکرار آن سال مکدر میشود . تکرار و مانور و تبلیغ روی آن سال و اتفاقاتش، چیزی جز ایجاد دودستگی و نفرت پراکنی و یادآوری درد و آلام برای هر دو طرف موافق یا مخالف نتایج آن انتخابات نیست . چرا در گذشته هنوز عده ای گیر کردند و هی نمک لای زخم میشوند....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین